Autor Téma: Tuning vzduchového filtru  (Přečteno 19411 krát)

honzam

  • Nov
  • *
  • Příspěvků: 46
    • Zobrazit profil
Re: Tuning vzduchového filtru
« Odpověď #15 kdy: Červen 15, 2010, 08:45:04 odpoledne »
Do ladění karbeců jsem se radši nepouštěl takže jsem to nechal na servis. Stálo mě to nepěkných 3800kč a to jsem jim říkal v čem úprava spočívá (více vzduchu). Doporučuji udělat otvory trošku menší než se píše v návodu. Pak nejde prý seřídit bohatost (moc vzduchu). Dutý zvuk zmizel a jede to dobře. Spotřeba zatím nezměřena

Alfonso

  • Nov
  • *
  • Příspěvků: 36
    • Zobrazit profil
Re: Tuning vzduchového filtru
« Odpověď #16 kdy: Červen 18, 2010, 06:04:42 odpoledne »
Taky jsem tuto upravu provedl, a zatim to vypada, ze jsem se zbavil moc bohate smesi. Predtim to chcipalo pri zahratem motoru, strilelo do vyfuku apod.
Ted vse v poradku, jen jsem zpozoroval mirne hlasitejsi zvuk od motoru, ale je to opravdu jen malo slyset. Spotrebu jsem jeste nemeril.

lukyn

  • Nov
  • *
  • Příspěvků: 1
    • Zobrazit profil
Re: Tuning vzduchového filtru
« Odpověď #17 kdy: Červen 26, 2010, 11:27:37 odpoledne »
Ahoj chlapi
Není to sice k tématu ale marně zkouším kontaktovat ve starších tématech přispívající.
S KLEkačkou teprve začínám a sháním výkresy nebo rady pro výrobu padacích rámů a nosičů kufrů.
Kdyby jsteněkdo poradil bylo by to super.
Díky Lukyn

Alfonso

  • Nov
  • *
  • Příspěvků: 36
    • Zobrazit profil
Re: Tuning vzduchového filtru
« Odpověď #18 kdy: Červen 27, 2010, 10:39:56 dopoledne »
Padací rámy možná někde v mailu najdu, ale ty nosiče kufrů nevím. Já je udělal z nosičů Givi na nějaký Virago z výprodeje, a převařil na úchyty na KLE.

Alfonso

  • Nov
  • *
  • Příspěvků: 36
    • Zobrazit profil
Re: Tuning vzduchového filtru
« Odpověď #19 kdy: Červenec 05, 2010, 10:19:14 odpoledne »
Tak teď jsem naměřil kombinovanou spotřebu po úpravě něco málo přes 5,5. Předtím jsem stejným stylem jízdy měl okolo 8.