15
« kdy: Leden 30, 2012, 09:21:05 odpoledne »
Nejjednodušší je seřídit ventily v kompresi,sací i výfukový jsou uzavřené,nastav vůle,přetoč motor na další válec,seřiď, a je to hotovo.Jestli to chceš podle manuálu,musíš sledovat rysky na setrváku,T-levý válec,C-pravý válec, když si zjistíš polohu pístu ve válci,rychle zjistíš,že jsi zase v kompresi. Pokud budeš čelem k alternátoru,točíš motorem po směru hodinových ručiček.Nespleť si vačky,sací je u karburátorů, výfuková u svodů,vůle-sací 0.15,výfuk 0.20mm. Poplopaticky: toč klikou, sleduj sací ventily jak jdou dolů-1doba,sání. Jak se sací ventily zavírají,leze ti píst do komprese,vyjeď s pístem klidně do horní úvrati,v této poloze máš sací i výfukové ventily uzavřené,změř je špelinama,když bude potřeba, tak seřiď,přetoč motor na další válec,......... . Nezapomeň vyměnit O kroužky v trubkách co jdou do motoru, jinak ti poteče voda, rozměr je 18*14*2, zakoupíš ve vodo-topo prodejně. To je asi všechno,ať se ti daří, KLERK.