Kawasaki KLE 500 > Technika

startovací rele

(1/7) > >>

killer:
zdravím Klečkaře, opět mam problem se startovaním motorka špatně startuje baterka je nova, vypada to že opět odešlo startovací rele. jednou jsem ho už měnil ale za dva měsice odešlo opět sice nebylo nove ale již použite, ale nemuže to zpusobovat něco jineho?

klerk:
Co ti to vlastně dělá?Relátko jen cvaká,nebo se nehne?Startér točí dost,nebo málo,popř.nic? Zkus to trochu upřesnit.

killer:
starter toči ale malo, pak se ozyvaji nejake zvuky u reletka takove praskaní, baterka je nova ale po několika startech ma 12,6 V, když jsem obešel startovací rele a propojil baterku na starter tak to točilo ale ztuha.Nevím jestli nebude problem i se svíčkama, jelikož si myslim že jsem to zachlastal, nicmeně přišti tyden to davam kamošovi do servisu at to cele proklepne.

labakov:
Pokud to toci s obejitim rele spatne, tak bych chybu v rele nehledal, rele je uplne blba vec, na podnet spina proud a nic vic, bud funguje nebo ne. Spis bych hledal chybu v elektrovedeni/starteru - spatna kabelaz (poskozena, nekde zkratuje...) nebo starter (poskozeny vinuti....)

klerk:
Pokud ti klape relé,je už slabá baterka,já jsem vyměnil všechny silové vodiče,od baterie do relé,z relé do startéru,vyměnil jsem ukostření.Baterku nabij na plno,nech ji změřit nůžkovým ampérmetrem,jestli dává dost proudu,tím eliminuješ baterku.Zkontroluj dobíjení,měl bys naměřit asi 14.5v.Pokud to bude kolem13v,regulátor ti dal sbohem.Do startéru bych šel až naposledy,můžou být sjeté uhlíky,možná i to vinutí bude špatné,dá se to změřit ohmmetrem,stáhni si manuál z úvodní strany fóra v sekci ke stažení,manuál kle 500,takže trpělivost,přijdeš na to.Ještě k baterii,když jsem koupil novou,taky jsem myslel,že je dobrá,ale nebylo tomu tak,nebyla schopna dát dost proudu do startéru,reklamoval jsem ji,ihned byla vyměněna,značka FIAMM,od té doby mám klid.

Navigace

[0] Seznam témat

[#] Další strana

Přejít na plnou verzi