Kawasaki KLE 500 > Technika

problem z řazení

(1/7) > >>

killer:
Zdravím chlapi, stala se mi nemila věc při první delší vyjiždce došlo z ničeho nic k ztratě vykonu a nasledneho zablokovaní zadního kola, s unikem pravděpodobně oleje. po teto udalosti nešlo zařadit neutral kontrolky nesvitily. posleze se se dalo vyřadit kontrolky funguji motor toči ale nestartuje , mechanik netuší v čem je chyba neo co to mohlo zpusobit motorka je dovezena s rakouska s naběhem 26000 km rok vyroby 1996.

labakov:
Rozborka motoru a uvidis co se stalo. Takhle na dalku ti nikdo neporadi.

Obecne:
1) kdyz tedy toci starter, tak se toci i spojka? - starter toci primo s klikovou hrideli a spojka na druhe strane je hnana pres primarni retez. - tim vyloucis zavadu starteru/volnobezky starteru, klikovky (aspon ze je jeste v kuse:-)) a primarniho retezu. Tocici spojku uvidis pres nalevaci otvor oleje
2) predchozi v poradku, pak kontrola rozvodu - tj. motor musi mit odpor pri startovani, kdyz to jde lehce (neni komprese), tak je problem v pistech nebo rozvodech

Stejne tu motorku odstroj a zacni kontrolovat - tj. vypustit vodu a podivat se na rozvody (jestli je rozvodovy retez a vacky v poradku), pak vypustit olej a podivat se ke spojce a k magnetu. A kdyz se zavada doted neobjevi, tak pokracovat dal - vytahnout motor z motorky, rozpulit....


killer:
zdravím diky za rady, vypada to že pry tam nefunguje jen nějaka pružinka či co, spiš bude nutne se synchronizovat karburatory a ventilyktere snad nebudou podpalene, tak jsem zvědav na kolik mě tato sranda vyjde.....

killer:
oprava dokončena , řazení spraveno seřizení karburaturu a ventilu,vyměna jehel cena  4 tisice....

FrankJScott:
Please try Google before asking about Top Rated Product Site 2349310

Navigace

[0] Seznam témat

[#] Další strana

Přejít na plnou verzi