Kawasaki KLE & Versys
Kawasaki KLE 500 => Příslušenství / doplňky => Téma založeno: yeaah007 Červen 16, 2009, 04:32:20 odpoledne
-
Na německém serveru jsem nalezl "tuning" vzduchového filtru...
http://www.dernacken.de/hauptteil_anleitung_airbox.html (http://www.dernacken.de/hauptteil_anleitung_airbox.html)
Nedalo mi to, a hned jsem šel navrtat vzducháč.. a ejhle, motorka stále jezdí.. dokonce i lépe.. a podle německého KLE 500 serveru by měla brát i zhruba o litr méně... to jsem nezjistil, protože jsem spotřebu neměřil, protože hlídat si u KLEčka spotřebu je vopruz...
Pokud má někdo dotazy.. rád na ně odpovím...
Vláďa
-
Vypada to zajimave ale nemcine tolik nevladnu. Nemohl bys to popsat trosku cesky? diky
-
Jj.. o víkendu se na to vrhnu a přeložím to.. :-)
-
o víkendu počítej se zkouškou na mém mazlikovi jestli to bude lepší, případně vrtáme a lepíme :-)))
navíc kontrola vzduchového filtru je záhodná, kor po tom praseti od kterého ho mám...
:P
-
Ahoj zelenoočko...
jj.. počítám s tím... jsem zvědavý, o kolik ti pojede lépe.. :-)
V.
-
Tak jak to dopadlo?
-
Nijak, motor je na kaši po minulém majiteli ID Lucifer - rozvody,vačky, lágry atd, takže čekáme až bude hotová
a pak si půjčím na svou ten kryt vzducháče a bude zkouška.
-
Tak už mám tuning aplikovaný, trošku víc mě brní sedlo, spotřeba šla dolu-cca litr, výkonově zatím bez větší změny..
-
spotřeba fakt o litr? A sedlo brní kvůli čemu?
-
jestli je to přesně litr to nevim, ale subjektivné dojem mám, že cca litr. Sedlo brní víc, protože brní víc filterbox, ale není to tak hrozný :-)
-
Jj.. o víkendu se na to vrhnu a přeložím to.. :-)
Stále čekáme na překlad...
-
Tak jsem teď počítal spotřebu, jezdím za 5L/100km dobrý ne??? a to že nemám lehkou nohu, resp.ruku.
-
Taky to mám udělaný,a spotřebu mám tak 5,5,ale dělal jsem aji výfuk tak se to musí ještě trošku poladit ;D ale jinač super
-
Tak jsem také provedl tuto úpravu vzduchového filtru. Nyní je při přidání plynu velká díra a motor má celkově nestabilní běh. Stačí ho seřídit na nové množství vzduchu?
Dále když se ohřeje tak to chcípe, ale to nevím jestli souvisí s úpravou
Díky
-
Ahoj, taky jsem trochu upravoval, do 5tis. nic,pak málem servaný řetěz,čili úplně o ničem,jediné co pomohlo,je zvednout jehly,v mém případě o jeden milimetr, téměř zmizel dutý zvuk ze sání,motor teď tahá od 3.5 tis. plynule až do maxima,nic jiného nejde udělat,těma dírama se dost ochudí směs,do karburátorů jsem nezasahoval,motor startuje dobře jak za studena,tak i zahřátý.Tuto úpravu mám asi tři týdny,spotřeba se mi zdá stejná,čili asi 5l/100km,takže pevné nervy při ladění, Klerk.
-
Do ladění karbeců jsem se radši nepouštěl takže jsem to nechal na servis. Stálo mě to nepěkných 3800kč a to jsem jim říkal v čem úprava spočívá (více vzduchu). Doporučuji udělat otvory trošku menší než se píše v návodu. Pak nejde prý seřídit bohatost (moc vzduchu). Dutý zvuk zmizel a jede to dobře. Spotřeba zatím nezměřena
-
Taky jsem tuto upravu provedl, a zatim to vypada, ze jsem se zbavil moc bohate smesi. Predtim to chcipalo pri zahratem motoru, strilelo do vyfuku apod.
Ted vse v poradku, jen jsem zpozoroval mirne hlasitejsi zvuk od motoru, ale je to opravdu jen malo slyset. Spotrebu jsem jeste nemeril.
-
Ahoj chlapi
Není to sice k tématu ale marně zkouším kontaktovat ve starších tématech přispívající.
S KLEkačkou teprve začínám a sháním výkresy nebo rady pro výrobu padacích rámů a nosičů kufrů.
Kdyby jsteněkdo poradil bylo by to super.
Díky Lukyn
-
Padací rámy možná někde v mailu najdu, ale ty nosiče kufrů nevím. Já je udělal z nosičů Givi na nějaký Virago z výprodeje, a převařil na úchyty na KLE.
-
Tak teď jsem naměřil kombinovanou spotřebu po úpravě něco málo přes 5,5. Předtím jsem stejným stylem jízdy měl okolo 8.