Autor Téma: Versys 2010  (Přečteno 24058 krát)

Jack

  • Nov
  • *
  • Příspěvků: 43
    • Zobrazit profil
Re: Versys 2010
« Odpověď #30 kdy: Březen 27, 2010, 07:21:40 odpoledne »
To Jack
Nový Versys- ta žlutá a ty kufry a celkový vzhled, no prostě mně uchvátila. Zatím sním ;D
Přední guma by ještě šla, ale ve 180km, už to háže, prostě nesedí >:( a zadní už má střechu. Na to, že je to loňský model a že byla nejdrahší ze tři vzorků- dost bída, už do té značky nejdu.

ty máš na zadní gumě střechu a ne placku?? bejvá to spíš obráceně, na předku střecha, na zadku placka, abys měl střechu na zadku to bys musel pořád lítat po okruhu, jinak nechápu. Proběh nemá s cenou gumy nic společnýho, máš gumy sportovní-skvěle drží, malej proběh (Diablo, M3, Pilot Sport, SportAttack, atd.), gumy sportovně cestovní-drží taky dobře, lepší proběh (DiabloStrada/Angel ST, Z6, Pilot Road, Road Attack) a v případě Versysu ještě nejaké muly (poloterénní) ty nevim jak se menujou jednotlivý dezény, ale vydržej nejvíc. Nedá se udělat lepivka co má nájezd 15 tisíc km, to prostě nejde, jde o kompromis. Chci cestovat, jezdím dost dálnice, dám sportovně-cestovní (třeba dvousměs), chci si užít v zatáčkách, dám sportovní měkkou lepivku. Ale pak se mesmím divit že je za 3 měsíce v prdeli. Rozdíl v přilnavosti mezi sport a sport-cestovní gumou je, někdy větší někdy menší. kdo tvrdí že není tak kecá. Jde jen o to jestli ten rozdíl využiješ a jseš ochoten zaplatit (náklady na kilometr za pneu je u sport. gumy cca o 50% vyšší). Já osobně ten rozdíl mezi M3 a Z6 pociťuju, ale jen lehký (v neprospěch Z6). M3 se rychleji zahřívaly, Z6kám musím dát trochu prostor. Uvidíme na nějakých kvalitnějších silnicích bez štěrku, kde si budu moct dovolit jí položit na stupačku, pak se ukáže.
Na Versyse si myslím že Roadsmart je velmi dobrá guma. Po přezutí i na předku motorka zjankovatěla, sebemenší impulz a už se skládala do zatáčky, hodně akční řízení. Zadek držel dobře i když je proti originálu D221 jakoby užší (má menší rádius, je víc "kulatá"). Roadsmart podle mě vyhovuje lehčím motorkám, na mojí guzzi (natankovaná kolem 250kg) už je třeba XL guma a navíc ve 180ce vypadá roadsmart směšně úzkej. Velmi slušná guma je novej Pilot Road 2, prej drží skoro jak Pilot Sport a najede se na ní bezpečně kolem 10tkm. Starej Pilot Road je na mě moc tvrdá guma která se pekelně dlouho ohřívá a na vodě nic moc. Roadtec Z6 Interact jsou skvělý gumy Made in Germany, který můžu vřele doporučit. Není to sice 2-směska, ale střed maj nějak zesílenej a vydržet by měli taky min. 10tkm, což mi při jejich velmi dobrách vlastnostech stačí. Conti bych nedával, RoadAttack je sračka, SportAttack neznám. Pirelli Angel ST prý taky moc dobrá, stařší Diablo Strada byla stejná jako Z6, jen o maličko levnější. Jiný gumy bych na Versyse neřešil
...???...
BMW R 1200 S ´08
Moto Guzzi Sport 1200 ´09
Kawasaki Versys 650 ´07

Jack

  • Nov
  • *
  • Příspěvků: 43
    • Zobrazit profil
Re: Versys 2010
« Odpověď #31 kdy: Březen 27, 2010, 07:47:47 odpoledne »
Márty: ty tvý svody vypadají po 20tkm moc pěkně myslím. Já se chystám je na guzzi vyleštit jako to měl Šuty (ten vysokej týpek s černou guzzi na srazu), začínaj mi nějak divně hnědnout s efektem "oprýskávání".
Musíš to brát tak že Versys je rozpočtová motorka a ty díly nemaj bůhvíjakou povrchovou úpravu. Zvenku chuj uvnitř fuj. I když není tak ošizenej jako třeba ER-6. Aspoň má lepší kyvku a dá se trochu poštělovat tlumení. Se ještě uvidí jestli to bude buchar jako KLE co najede klidně 100tkm s minimální údržbou. Versys je super motorka a občas se mi zasteskne, ale jen trochu, japonští inženýři do ní totiž jaksi zapomněli vetknout trochu víc charisma, i když zábavná je, o tom žádná. Zkouknu fotky, zavzpomínám, zatlačím slzu.. :'(. Ale po městě byla nepřekonatelná, lepší než skůtr, to mi dost chybí ta obratnost, s funící guzzi s kamennou spojkou a váhou na zápěstí se městu raději obloukem vyhýbám.

petr-ikarus: nemůžeš ty nové modely řešit. mě taky sere že sem si nepočkal na verzi s novým 4-ventilem z Grisa (nebo spíš Stelvia). Za ty peníze co jsem loni v červnu kupoval Sportku 2-ventil s ABS mají dnes V4 bez ABS, Griso 8V nebo dokonce Stelvio! Ale to se takhle nedá nad tím přemýšlet. Jsem rád za to co mám a důležitý je, že mi každá projížďka přináší čistou radost ;D
...???...
BMW R 1200 S ´08
Moto Guzzi Sport 1200 ´09
Kawasaki Versys 650 ´07

marty

  • Star
  • ****
  • Příspěvků: 287
  • Versys 07
    • Zobrazit profil
Re: Versys 2010
« Odpověď #32 kdy: Březen 27, 2010, 08:00:37 odpoledne »
Márty: ty tvý svody vypadají po 20tkm moc pěkně myslím.


No jasně že vypadaji. Zdeněk mi poradil brusný rouno a doladil jsem to silichromem a jsou jako na fuglovce ;D ;D.

V dubnu uděláme projížďku ala Shengen. Myslím že to bude okolo dokola Javora  ;D Počítám že nám nedáš košem.

M
dříve KLE500 r.v.98 - teď Versys 650 r.v. 07

Jack

  • Nov
  • *
  • Příspěvků: 43
    • Zobrazit profil
Re: Versys 2010
« Odpověď #33 kdy: Březen 27, 2010, 08:09:25 odpoledne »
Márty: ty tvý svody vypadají po 20tkm moc pěkně myslím.


No jasně že vypadaji. Zdeněk mi poradil brusný rouno a doladil jsem to silichromem a jsou jako na fuglovce ;D ;D.

V dubnu uděláme projížďku ala Shengen. Myslím že to bude okolo dokola Javora  ;D Počítám že nám nedáš košem.

M

no to jo, přišly mi nějaký hezčí než v jakym stavu jsem ti je předával... :o já sem na tyhle věci hrozný prase... :-[ O sportku se chci starat o něco líp, už sem nakoupil nějaký přípravky, fajnej kartáč na hadici, šampůn a nový houby... hlavně že už nemusim mazat řetěz :D  Na vyjížďku určitě pojedu, vždyť víš že já nikdy nezklamu, jsem jako polárka, stálice na nebi :D Aspoň ti na to mrknu voko jak si to udělal, koukej pořádně naleštit ;)
...???...
BMW R 1200 S ´08
Moto Guzzi Sport 1200 ´09
Kawasaki Versys 650 ´07

petr-ikarus

  • Mlad
  • **
  • Příspěvků: 72
    • Zobrazit profil
Re: Versys 2010
« Odpověď #34 kdy: Březen 28, 2010, 12:06:43 odpoledne »
To Marty
Máš pravdu, koupil jsem ji na jarním srazu-pojintu všichni znáte ;D
Značka: Continentál. Jo je to placka ;D

marty

  • Star
  • ****
  • Příspěvků: 287
  • Versys 07
    • Zobrazit profil
Re: Versys 2010
« Odpověď #35 kdy: Březen 28, 2010, 12:43:23 odpoledne »
To Marty
Máš pravdu, koupil jsem ji na jarním srazu-pojintu všichni znáte ;D
Značka: Continentál. Jo je to placka ;D
Jack rozebral možnosti jakou pneu. Já jsem teď než jsem objednal Dunlop sportmax roadsmart tak jsem přemýšlel o Dunlop sportmax mutant ale měl jsem obavu o km nájezdu. Nikde jsem pořádně nanašel informace. Tak jsem šel do toho co mám a byl jsem spokojenej. 11 tis km je good.

Co koupíš ?

M
dříve KLE500 r.v.98 - teď Versys 650 r.v. 07

Jack

  • Nov
  • *
  • Příspěvků: 43
    • Zobrazit profil
Re: Versys 2010
« Odpověď #36 kdy: Březen 28, 2010, 01:23:19 odpoledne »
Márty: myslim že jsi udělal dobře s Roadsmartem. Navíc máš na předku ještě 5tkm před sebou a já jsem zastáncem stejného dezénu na obou kolech. S tím nemá cenu špekulovat, je to udělaný aby to hrálo spolu dohromady. Osobně si myslim že ti ten předek vydrží víc, možná 18K, ke konci se nesjíždí víc ale výrazně se zhoršuje řízení a jízdní vlastnosti celkově. Navíc na mokru je to o hubu. Ale taky už jsem viděl předek sjetý na slick (Zdeněk s Fazerem 6, tušim že měl  Conti Sport Attack). Hodně velkej proběh mají Micheliny Pilot Road 1, jsou prý lidi co na zadní dali přes 15K s big bikem typu Bandit 1200 nebo GSX, předek bezpečně 20K. Ve vašem rozměru se dají sehnat od 2700 zadek, 2200 předek. Roadsmart je od 3200 rear, 2400 front. To je 700 rozdíl na sadě, to se dá snést. Já koupil Metz. Z6 Interact 180+120 extra load za super cenu 6000 sada. Je zvláštní jak malej rozdíl v ceně je 160/180. Dřív to byla pálka za 180ku, klidně 6000 za zadek a 4500 za předek. Tenkrát před 2 lety když jsem na Versyse kupoval sadu Roadsmartů (bylo to jednotlivě), stála celkem 6200 tušim (3400+2800) a to byly absolutní novinkou

petr-ikarus: měl jsi Conti Road Attack nebo Sport Attack? A kolik km si na tý zadní tedy najel?
...???...
BMW R 1200 S ´08
Moto Guzzi Sport 1200 ´09
Kawasaki Versys 650 ´07

marty

  • Star
  • ****
  • Příspěvků: 287
  • Versys 07
    • Zobrazit profil
Re: Versys 2010
« Odpověď #37 kdy: Březen 28, 2010, 03:29:46 odpoledne »
Zdenek měl Dunlop Qualifier ale nevím zda 1 nebo 2 a kolik na ni měl ale sjetou ji měl jako hodně  ;D
Nepleteš se s Micheliny Pilot Road 1 s 2 ? Já myslím že jednička nemá ten proběh.
dříve KLE500 r.v.98 - teď Versys 650 r.v. 07

petr-ikarus

  • Mlad
  • **
  • Příspěvků: 72
    • Zobrazit profil
Re: Versys 2010
« Odpověď #38 kdy: Březen 28, 2010, 04:15:37 odpoledne »
To-Marty
Jdu do dvousměsých a to do tvé sportmax roadsmart i když mi v pneu řekli, že teť už dvousměs vyrábí tři firmy.
Takže si nechám vyhodit ceny, firmy no a reference, ale pořát se přikláním k tvé gumě, protože máš s ní zkušenosti.
PS:Continentál Monti

Jack

  • Nov
  • *
  • Příspěvků: 43
    • Zobrazit profil
Re: Versys 2010
« Odpověď #39 kdy: Březen 28, 2010, 06:15:05 odpoledne »
Zdenek měl Dunlop Qualifier ale nevím zda 1 nebo 2 a kolik na ni měl ale sjetou ji měl jako hodně  ;D
Nepleteš se s Micheliny Pilot Road 1 s 2 ? Já myslím že jednička nemá ten proběh.

právě že Pilot Road 1 vydržela fakt hodně, byla to tvrdá svině. Ale kdo jí měl, byl spokojenej, i držela dobře ale musela se zahřát. Mrkni na forum o gumach na motorkaře
...???...
BMW R 1200 S ´08
Moto Guzzi Sport 1200 ´09
Kawasaki Versys 650 ´07

marty

  • Star
  • ****
  • Příspěvků: 287
  • Versys 07
    • Zobrazit profil
Re: Versys 2010
« Odpověď #40 kdy: Březen 28, 2010, 08:36:22 odpoledne »
To-Marty
Jdu do dvousměsých a to do tvé sportmax roadsmart i když mi v pneu řekli, že teť už dvousměs vyrábí tři firmy.
Takže si nechám vyhodit ceny, firmy no a reference, ale pořát se přikláním k tvé gumě, protože máš s ní zkušenosti.
PS:Continentál Monti

tak dej vědět pro co jsi se rozhodl.
dříve KLE500 r.v.98 - teď Versys 650 r.v. 07

Ivan_KLE

  • Nov
  • *
  • Příspěvků: 41
    • Zobrazit profil
Re: Versys 2010
« Odpověď #41 kdy: Březen 29, 2010, 10:59:00 odpoledne »
Z Versyse 2010 jsem naprosto nadšenej !

Pár poznámek k diskuzi:
- nemyslím že je až tak důležité mít obě gumy stejného typu
- s ojížděním pneu X horší ovladatelnost, něktré mašiny na to trpí víc než jiné
- má charisma nebo nemá to je oč tu běží... ;)
- conti motion je měkká a moc nevydrží, cca 6 tis, byla ale levná
 

marty

  • Star
  • ****
  • Příspěvků: 287
  • Versys 07
    • Zobrazit profil
Re: Versys 2010
« Odpověď #42 kdy: Březen 30, 2010, 07:57:40 dopoledne »
to - Ivan

to jsi pálil nebo takhle jsi přijel z výletu  ::)
Nadšenej z Versysu to by jsi slevil i z nároků velkého 4V nebo zas tak ne ?

M
dříve KLE500 r.v.98 - teď Versys 650 r.v. 07

Ivan_KLE

  • Nov
  • *
  • Příspěvků: 41
    • Zobrazit profil
Re: Versys 2010
« Odpověď #43 kdy: Březen 30, 2010, 11:18:40 dopoledne »
to - Ivan

to jsi pálil nebo takhle jsi přijel z výletu  ::)
Nadšenej z Versysu to by jsi slevil i z nároků velkého 4V nebo zas tak ne ?

M

No jasný že z výletu, pneu nepálím je mi líto spojky, převodovky, všeho...

To je těžký, na jedné straně mašiny co se parádě ovládají Versys nebo malej V-strom, na straně druhé velký čtyřválce co o krouťáku od spoda jen nemluví ale fakt ho mají, navíc třináckový  XJR nebo i CB  by mi šlo k figuře... :)
Příští rok je ve Francii celoevropský sraz TDM (k desátému výročí uvedení devítistovky na trh) tam bych se rád podíval a pak uvidím...

 

Jack

  • Nov
  • *
  • Příspěvků: 43
    • Zobrazit profil
Re: Versys 2010
« Odpověď #44 kdy: Březen 31, 2010, 03:52:54 dopoledne »
Ivane ta guma to je masakr, to jsem v životě neviděl tolik drátů :o Bych měl docela strach už mnoooohem dřív.. Tak já myslel že koupíš toho B-kinga, na toho si zapomněl, ten by k tobě taky pásnul a navíc jede Krutas a ovládá se suprově. Akorát s kufrem vypadá příšerně a na tu nádrž nevim jestli se něco dá lípnout. Mě by se k tobě taky líbilo GSX 1400, to se mě osobně z 4V naháčů líbilo nejvíc, pořádnej muscle bike s 6l vanou pod sedlem. A kdysi jsem žral ZRX 1100/1200 Eddie Lawson, to když sem viděl prvně tak sem si cinknul do gatí a líbí se mi furt, ale už je to babička. I když XJRo na ohlinsech je taky paráda, to je klasika. Ale bože jenom né s tim jednim divně zahnutym laufem, pěkně s trombónama na obou stranách. CB mi přijde takový nijaký, z toho se asi klasika nikdy nestane, i když pobilo v testech kde co a motor asi bude suprovej.
Já myslim že TDMku za Versyse ani Stroma nevyměníš, jednak by ses uřadil k smrti a zátah odspoda je u těhle motorek pouze relativní, danej hlavně zpřevodováním do pomala a nízkou hmotností. Jak na Versysu tak na Stromu řadíš jak ucho, furt nahoru dolu. Rozumným pokračováním TDM za rozumnej peníz by byl Tiger 1050 s velmi podobnejma jízdníma vlastnostma jako Versys, ale v dospělejším balení. Ten splňuje tvuj požadavek na elektromotorovej tah od 2000 bez výkyvů naprosto dokonale. Z novinek bych byl hodně zvědavej na Super Tenere 1200 a hlavně novou Multistradu 1200, to bude co se týče jízdní zábavy absolutní nirvána, ovšem za odpovídající peníz. Ale těch 479K za "S", to vážně trochu přehnali. Když jsme u těch 12-ti stovek, v Brně sem si sed poprvé na VFR a byl sem hodně překvapenej jak je ta motorka kompaktní, vyloženě připrclá na ten objem, čekal sem autobus ve smyslu GTR a je to spíš takovej civilizovanější fároš s kardanem. btw. Ivane, GTR bys měl taky projet. To by se ti mohlo líbit, atomovka pod zadkem a prej je dost mrštná na tu velikost. Zařadíš kvalt a jenom točíš heftem podle toho do jaký úrovně kyberprostoru se chceš dostat.
No já mam teď utrum, embargo na vsjo. I na ten laďák mam zákaz... :'(
...???...
BMW R 1200 S ´08
Moto Guzzi Sport 1200 ´09
Kawasaki Versys 650 ´07