Zobrazit příspěvky

Tato sekce Vám umožňuje zobrazit všechny příspěvky tohoto uživatele. Prosím uvědomte si, že můžete vidět příspěvky pouze z oblastí Vám přístupných.


Příspěvky - Martinéz

Stran: [1]
1
Obecná diskuze / Re: Versys 1000
« kdy: Říjen 03, 2012, 10:43:22 odpoledne »
Je to cestovní motorka ale enduro určitě né, taky ten krabicový design není nic moc. Každopádně bych se na tom chtěl projet (čtyřválec a vzpřímený, vysoký posaz  ::)) a v buchlovských kopcích potrápit pár jogurtů. Jenom mít na motorce kontrolku ekonomické jízdy se mi zdá praštěné. ???

2
Obecná diskuze / Re: Mechanik
« kdy: Říjen 03, 2012, 10:29:41 odpoledne »
Doporučuji RF Moto, Holubice u Brna,  pan Radek Frank, motorkám opravdu rozumí,  to se pozná.

3
Obecná diskuze / Re: info o KLE různé
« kdy: Říjen 03, 2012, 10:25:24 odpoledne »
Já jsem musel na karbec šáhnout kvůli tomu, že jsem dával komplet. nerez svody s carbon. koncovkou, čili muselo se to dát seřídit na motorovou brzdu kvůli bohatší směsi . Ale super, vyplatilo se :-)

4
Obecná diskuze / Re: Motor v KLE
« kdy: Říjen 03, 2012, 10:19:26 odpoledne »
Motor v KLE má původ ve sprtovní  Kawasaki GPZ 500 která se v USA dokonce prodávala i s přídomkem Ninja. Kamarádi s kterými občas jezdím na svém KáLéčku mají stroje jako FZ1 Fazer, VTR 1000, CBR 600 nebo Hornet ........ na členitých okreskách mi nemají šanci ujet;-) chce to teda ale solidní pneumatiky.

5
Technika / Re: Originál výfuk vs Laďák
« kdy: Prosinec 05, 2011, 03:26:37 odpoledne »
Problém vyřešen pánové, byla to úplná maličkost až se tomu musím smát, :) odvzdušňovací hadička od karburátoru vedla blbě pod sedlem, čili když se nasedlo na motorku, hadička se přiskřípla, karburátor přestal "dýchat" a motorka se přechlastala, prostě banalita. A mě bylo vždy divné,  když jsem jel ze spolujezdcem, že to bylo horší než sólo :D. Teď vede hadička jinama a já jen jezdím a jezdím bez závad. Mimochodem ten laďák ( http://www.creptus.cz/ ) mi přidal nějaké 2 možná tři koníky navíc a je to znát. Každopádně ale doporučuju  seřídit motorku s neoriginál výfukem na brzdě. Pak je jen problém max. na STK kde na tu rouru hledí jak vyorané myši  ;D .......zdar a moc dějuju za rady.

6
Technika / Re: Originál výfuk vs Laďák
« kdy: Červen 12, 2010, 08:14:30 odpoledne »
Díky za info chlapi, bordelem v karburátoru to ale nebude, to mi ten servisman říkal taky, čistil jsem ho a profukoval asi 5x a dělalo to pořád, dal jsem si i mezi nádrž a karbec palivový filtr. Spíš se přikláním k tomu že je to nastavení totálně rozeštelované. Nevím jestli se na to všechno nemám radši vyprdnout a dát to zas to origo. stavu. 13 tis. za výfuk, svody a seřízení vyhodím z okna ale budu jezdit po výletech a né po servisech. Pokud bych se tak rozhodl a někdo z vás měl o ty nerez. svody nebo o tu carbon. koncovku zájem, tak se domluvíme. Starší ročníky KLE bez katalizátoru by s tím problém mít neměli.

7
Technika / Re: horší studene starty
« kdy: Červen 04, 2010, 11:42:00 odpoledne »
Ahoj, s tímto jsem měl taky problém. Vyřešili mi to ale v servisu že zvýšili o malinko bohatost směsi. Studené starty jsou teď v pohodě. volnoběžné otáčky by měli být podle manuálu od 1200 do 1400.

8
Technika / Originál výfuk vs Laďák
« kdy: Červen 04, 2010, 11:35:57 odpoledne »
Zdravím pánové, mám problém , pořídil jsem si na své KLE 05" carbon otevřenou koncovku + nerez. svody a od té doby zažívám jen trápení. Motorka se mi pořád přechlastává a po pár kilometrech mi teče s airboxu hadičkama benzín na zem. Už jsem byl 3 krát dokola ve 2 servisech kde se mi v tom hrabali ( stálo mě to dohromady 6 tis.kč) seřizovali, štelovali  a výsledek?  řekli mi že to není motorkou ale mnou, že jezdím na moc malé otáčky a tím jde do karburátoru jen benzín a skoro žádný vzduch a motor to pak nestačí spálit. Prý že mám jezdit furt tak kolem 6 až 10 tis. otáčkek. To se mi zdá ale jako totální blbost. Už nevím co s tím mám dělat. :-( . Nemáte s tímto někdo zkušenost? Díky pánové

9
Technika / Re: Výkon
« kdy: Březen 19, 2010, 05:29:45 odpoledne »
Já jsem si na svoje KLE r.v.05 v listopadu pořídil otevřený výfuk i ze svodama a po namontování když jsem se jel projet se mi zdálo že to nejede tak jak s originálem. Chlápek v motoservisu se mi pohrál s karburátorem aby byla bohatší směs a teď to jede jak "sviňa" a ten zvuk je super.

10
Technika / Měké přední tlumiče
« kdy: Březen 19, 2010, 05:21:24 odpoledne »
Čau všichni, může mi někdo poradit na kolik atmosfér se můžou dofouknout přední tlumiče přes ty ventilky aniž bych něco po...? zdá se mi že je ten předek moc měký). Když tak díky moc za radu

11
Szaz jaro 2010 Brno / Re: Sraz jaro 2010 - informace
« kdy: Únor 05, 2010, 09:54:02 odpoledne »
Ahojte všeci příznivci motorek KLE  ;)  mám doma taky jednu takovou  ::) a chtěl bych navštívit tady ten srázek v Brně u přehrady, dojel bych i s manželkou ale potřeboval bych vědět na kolik by to asi vyšlo ? (teď stavíme takže musíme počítat  každou kačku :-[ ) díky za odpověď.  :-*

Stran: [1]