Zobrazit příspěvky

Tato sekce Vám umožňuje zobrazit všechny příspěvky tohoto uživatele. Prosím uvědomte si, že můžete vidět příspěvky pouze z oblastí Vám přístupných.


Příspěvky - Danielk66

Stran: [1] 2
1
Obecná diskuze / nepojízdná KLE500
« kdy: Červenec 05, 2013, 09:59:19 odpoledne »
Zdravím, sháním bouranou nebo nepojízdnou ale kompletní Kawasaki KLE 500 rok 1991-1995. Kdyby někdo o čem věděl dejte mi prosím informaci. Předem děkuji.

2
Obecná diskuze / Re: Zimní spánek?
« kdy: Červenec 07, 2011, 08:50:24 odpoledne »
Ahoj Klemat. To je dobře, že jsi vybral KLE. je to stará a poctivá mašina, na které si Japonci dali záležet. Samosřejmě, že mouchy má, ale niczávažného. Já ji mám teda jen dva roky a naprostá spokojenost. Takže přeju spoustu km bez závad a bez nehody :)

3
Obecná diskuze / Re: Pneu Mitas
« kdy: Srpen 06, 2010, 09:01:12 dopoledne »
Díky za vaše názory. Až nějakou vyberu, tak dám vědět ;)

4
Obecná diskuze / Re: manual kle 2004
« kdy: Srpen 06, 2010, 08:58:10 dopoledne »
Základy mě jsou jasné, spíš jsem ho chtěl pro zajímavost. Na sraz nedorazím, tento termín mám obsazený. Ale doufám, že příště.

5
Obecná diskuze / Re: Pneu Mitas
« kdy: Srpen 05, 2010, 08:10:13 dopoledne »
klerk: Ahoj! Já mám obě pneu Metzeler a jsou víc na silnici, kde sedí perfektně. Ale po cestách to není ono. Chtěl bych něco mezi a Mitaska se mě celkem líbí. A jak ti za ty 2tis. ubyla?

6
Obecná diskuze / Re: manual kle 2004
« kdy: Srpen 05, 2010, 08:04:06 dopoledne »
Klerk: Myslíš, že není pro starší typy? Nic konkrétního zatím nepotřebuju. A ty máš 04 manuál v češtině? Mohl bys ho poslat? Dík

7
Obecná diskuze / Pneu Mitas
« kdy: Srpen 04, 2010, 09:39:06 dopoledne »
Ahoj, chtěl bych se zeptat, jestli má někdo zkušenosti s pneu MITAS E-08.
Díky   Dan

8
Obecná diskuze / Re: manual kle 2004
« kdy: Srpen 04, 2010, 09:33:47 dopoledne »
Ahoj, sháním český manuál ke KLE r.v.93. Pokud ho někdo má ať mi ho pošle na danielk66@email.cz. Děkuju za ochotu.

9
Technika / Re: Rachot z motoru
« kdy: Říjen 26, 2009, 03:43:43 odpoledne »
Pokud jsem dobře pochopil článek na který jsi dal odkaz, tak tam je uvedeno, že skokový napínák byl dříve a nahradili ho se spojitým chodem, což je ten s tou pružinkou, která může vyskočit z drážky. Nebo se mýlím? 
http://www.motorkari.cz/clanky/jak-na-to/technicke-myty-kolem-motocyklu-14123.html
Po vložení trubičky může napínák fungovat dle teploty motoru, ale nikdy se nemůže povolit na tolik, aby se něco poškodilo. A na víc, je to hodně levné řešení.

10
Technika / Re: startovací rele
« kdy: Říjen 25, 2009, 10:30:31 dopoledne »
Já jsem měřil dobijení a dává to 14,7V. Zdá se mi to dost a když zapnu světla neklesne to, je tam pořád 14,7V. Informoval jsem se a prý to je OK. Nabitá baterka po týdenní pauze má mít 12,7V.

killer :Taky bych začal postupně od baterky a kabelů, ale píšeš, že je nová a 12,6V není špatný.

11
Technika / Re: Rachot z motoru
« kdy: Říjen 25, 2009, 10:13:58 dopoledne »
Zdravím. Tak mašina je v kupě. Ještě jsem vyměnil olej, seřídil ventily a už zase šlape. Jak jsem psal o té rozpěrné trubičce, tak je to super. Pokud se vyvlékne pružina, napínák se uvolní max o čtvrt otáčky a tak se řetěz maličko povolí. Dělá to 3mm na průvěsu. Tím je motor ochráněn proti demolici. Nový napínák není řešení a je dost drahý. Po jeho výměně se může závada opakovat a není pojistka proti povolení řetězu. Když se napínák úplně zašroubuje, řetěz se na průvěs uvolní až o 12mm a mohl by přeskočit přes zuby kola. Vše jsem otestoval a je to fakt super a mohu doporučit. Kdo bude chtít podrobnosti, vysvětlím.  Dan.

12
Technika / Re: Rachot z motoru
« kdy: Říjen 11, 2009, 08:23:24 odpoledne »
Díky za info. A nevíš jak ten na nový typ funguje? Hladal jsem, ale nic jsem nezjistil

13
Technika / Re: Rachot z motoru
« kdy: Říjen 09, 2009, 10:01:21 odpoledne »
Tak jsem to dnes rozdělal. Vytáhl jsem napínák rozvoďáku a bylo mi to jasný. Místo aby se napínák vysunul, tak byl úplně zalezlý v držáku. Jak jste zde už několikrát napsali, narovnal se háček na pružince a ta vyskočila  z drážky držáku. Nejprve mi nebyl jasný pricip, ale nakonec jsem to snad pochopil. Pružina má držet předšponovaný šroub uvnitř a ten se při vytahování řetězu postupně vyšroubovává a tím se vymezuje vůle. To je všechno hezký, jen se divím, že vše záleží na tom, kdy vypadne pružina z drážky a motor se potká. Ani si nedovedu představit,co by se dělo, kdyby se to stalo na rovince ve 140km/h. Toto bych od Japonců nečekal. Naštěstí se mi to nestalo při jízdě, ale po nastartování a tak nevznikly žádné škody. Přesto překontroluju nastavení rozvodů a zrovna i vůle ventilů. Známý opravář mi poradil, jaký zákrok provést, aby se toto už nemohlo stát. Již několikrát to použil a osvědčilo se to. Budu se to snažit popsat, aby jste to mohli provést a předešli poblémům. Pružinu jsem zkrátil asi o 5mm a vytvořil nový háček a nasadil ji do držáku. Pak jsem sestavil vnitřní šroub(hrubý levý závit) s napínákem a zjistil polohu v jaké vše bylo při napnutém řetězu. Pak jsem změřil mezeru mezi napínákem a šroubem, která byla 9mm. Vše se nechá i doměřit. Pak jsem na soustruhu vytočil rozpěrnou trubičku vnitřní pr.8mm, vnější9,5mm a dlouhou 8,8mm. Tato trubička se vloží mezi šroub s levým závitem a napínák, našponuje se pružina a vše se sestaví a zajistí zpět segerovkou. Ta trubička má ten význam, že když se opět pružinka vyvlíkne z drážky a tím přestane držet našponovaný šroub proti otočení, nezašroubuje se šroub do napínáku a tím nedojde k nadměrnému uvolnění řetězu. To právě činí těch naměřených 9mm na napínáku a řetěz může přeskočit nebo prasknout. Trubičku jsem udělal pro jistotu o 0.2mm menší, což vůbec nevadí, protože po vyvlíknutí prožinky by začnul být řetěz o něco víc hlučný a by byl signál, že se s napínákem něco děje, ale motor se nemůže potkat. Nevím, zda je to pochopitelné, ale ještě to nafotím a kdo o to bude mít zájem, tak to pošlu.
Ještě jsem se chtěl zeptat, jestli někdo neví, jak fungují napínáky rozvoďáku u novějších typů KLE a zda jsou zaměnitelné? :) Mám sice rok 93, ale letos jsem ji přivezl z Německa a měla najeto 13000. Vše je jak nové. Měla ji ženská 60let a ta ji dala synovi a on ji hned prodal, protože mu v garáži překážela.

14
Technika / Rachot z motoru
« kdy: Říjen 08, 2009, 07:07:49 odpoledne »
Ahoj chlapi.
Dnes jsem natočil svou KLE a nemile mě překvapil rachot z motoru, pravidelné, poměrně hlasité klepání  ve velké frekvenci.Včera nic a dnes tohle. :'(  Mám najeto 15000 km a rok výroby 1993. Nemá někdo zkušenost, co by to mohlo být? Mám podezření na napínák rozvodového řetězu. Je to možné?
Díky za informace.    D.

15
Technika / Re: Náhradní díly
« kdy: Září 22, 2009, 08:21:27 odpoledne »
Díky, vyzkouším to.

Stran: [1] 2