Kawasaki KLE & Versys
Ostatní => Pokec o všem možném i nemožném => Téma založeno: marty Březen 02, 2009, 10:39:37 dopoledne
-
Ahoj motorkáři, založil jsem tohle téma jen tak, aby řeč nestála.
Sezona je tady a tak kdo chce napsat co vyměnil nebo vyladil tak sem stím.
Mé moto zatím dostane standart na sezonu :
olej dávám Valvoline – Durablend 4T 10W-40
filtr - Halfo - HF 303
Chladící kapalina – Shell advance coolant ( to mám info od Ivana_KLE )
Vzduchový filtr – champion Y 308
budu vděčný za vaše postřehy a už se těším na jarní trip. :D
-
No ja ani moc nepripravuju, to za me udelaji v Kawasaki a samozrejme tam nalejou to nejdrazsi co maji a nechaji si to pekne zaplatit...
Jinak ja uz letos 2x jezdil, takze neni co pripravovat :) Akorat ted o vikendu jsem menil sesoupanej trn na stupacce ;D a promazal lanka. Jeste me ceka vymena predni pneu, pac uz je prorizla a zase sjeta :( Ale jako originalka vydrzela cca 12tis km.
-
Já jsem taky připraven, jen co jěště trochu ojedu Dunlopy 220, tak přezuju na D 270. Pánové, má někdo s touto gumou zkušenosti?
-
Jo ja jsem taky připraven, na motorce mám ještě podzimní bahno :D , nějak nebyl čas ji umýt
-
Jo ja jsem taky připraven, na motorce mám ještě podzimní bahno :D , nějak nebyl čas ji umýt
Tak jsem rád že nejsem sám, protože jsem se tak dlouho chystal na poslední jízdu v roce 2008 až jsem to neztihl. Při výměně oleje si umeju i loňskou špínu a bude. ;)
-
KLEčkaři mám dotaz. čistíte nějak karburátory? Pokud ano tak mi prosím poraďte. Trochu se mi nechce chytat jeden válec tak jestli tam nemám bordel.
Dík moc za rady.
-
urcite cistime:-) Ale je to vic nez vhodny udelat zaroven s ventilama, protoze je pak lepsi zkontrolovat synchronizaci. Jsou spreje na cisteni karburatoru (odstraneni usazenin). Jinak postup je klasicky vytahnout, rozebrat, vycistit (sprej, vyfoukat), smontovat zpatky, zkontrolovat synchronizace, nasadit na motorku a jezdit
-
urcite cistime:-) Ale je to vic nez vhodny udelat zaroven s ventilama, protoze je pak lepsi zkontrolovat synchronizaci. Jsou spreje na cisteni karburatoru (odstraneni usazenin). Jinak postup je klasicky vytahnout, rozebrat, vycistit (sprej, vyfoukat), smontovat zpatky, zkontrolovat synchronizace, nasadit na motorku a jezdit
Jééé tak to je na mne moc zjednodušený. Ventily jsem si dělal minulí rok, ale u karburátorů nevím kde co povolit a tak. Nechci abych si to mím zásahem nerozhodil. Já jsem naposledy rozebíral karboše z Jawy. Pokud budeš tak hodný tak mi nahoď kudy a jak.
moc děkuji
-
Karboše jsem podle Labakova rozebral - trisky profouk a složil zpět ,nechal jsem je přitom na bovdenech, tak doufám že jsem si je nerozhodil. ;) Akorát nemám budíky na kontrolu synchronizace. No uvidím
-
ty ses na me moc rychlej;-), ale nakonec si to zvladl, tak dobry:-)
-
Nebude to nejhorší,olej+filtr,turistické plexi,padáky,tento týden přibude přední kotouč, a pancéřová hadice na předek,bunda,rukavice,možná tankvak.Velký servis byl minulý rok,takže letos klídek. ;D
-
Musím hodit do placu, že jeden z vopruzů je napojení airboxu zpět na karbože. Nakonec jsem to udělal tak že jsem vyndal gumový přehody a napřed na karboše a pak do airboxu. povedlo se to ale vopruz to je.
podlakový manometry mají v louisu ve slevě na 2 karboše za 40 E, ale nejedu tam a za poštovný chtějí 20 E tak to je blbost. Snažím se tady sehnat vakuuový manometr, ale chtějí za jeden 590 Kč a to moc. Nemáte někdo tip kde manometry 0 - -100kPa koupit ?
Ď