Kawasaki KLE & Versys

Kawasaki Versys => Obecná diskuze => Téma založeno: bidzej Říjen 06, 2009, 08:18:10 odpoledne

Název: Versys 2010
Přispěvatel: bidzej Říjen 06, 2009, 08:18:10 odpoledne
Tak Versys prosel faceliftem, co vy na to? No ja mu zatim nemuzu prijit na chut, holt jsem zvyklej na meho milaska :)
Název: Re: Versys 2010
Přispěvatel: bidzej Říjen 06, 2009, 09:02:48 odpoledne
no a doufam, ze tohle se jako novinka 2010 neobjevi  ;D
Název: Re: Versys 2010
Přispěvatel: labakov Říjen 07, 2009, 07:55:24 dopoledne
no a doufam, ze tohle se jako novinka 2010 neobjevi  ;D

Tak zrovna na to ja cekam:-) - chci dvouvalec do co nejvic enduro a tohle to konecne splnuje:-)
Název: Re: Versys 2010
Přispěvatel: marty Říjen 07, 2009, 08:23:19 dopoledne
Tak to enduro je masakr. Jede určitě dobře vždyť je to Versys ale ta kompozice  :o

jinak koukám že na novým Versysu stále žádnej zadní blatník.  :'( Tak přes zimu udělám novel model a snad ho nerozřežu před dokončením  ;D

M
Název: Re: Versys 2010
Přispěvatel: ivanversys Říjen 08, 2009, 04:59:22 odpoledne
Kdyby tu stavbu cross Versyse neuspěchal a trochu tomu dal ducha, no nevím.
K nové Verči jen tolik, že jde vidět, že na ni je velice těžké něco vylepšovat. Hoši máme první pionýrský
model a to nám už nikdo nevezme. Tož tak ;D 8)
Název: Re: Versys 2010
Přispěvatel: labakov Říjen 08, 2009, 05:29:01 odpoledne
hosi, nemate o tom versys cross vice informaci? ja nemuzu nic najit. Kde jste to vzali.

Me se to libi:-) Kdybych potkal sikovne trefenyho versyse (ohle predni trubky), tak po tom co jsem ted videl tu fotku, tak bych mel velke cukani:-)
Název: Re: Versys 2010
Přispěvatel: marty Říjen 09, 2009, 01:13:07 odpoledne
hosi, nemate o tom versys cross vice informaci? ja nemuzu nic najit. Kde jste to vzali.

Me se to libi:-) Kdybych potkal sikovne trefenyho versyse (ohle predni trubky), tak po tom co jsem ted videl tu fotku, tak bych mel velke cukani:-)

tady máš chlape fórum kde je a v je to určitě von protože dva stený žlutý přední blatníky nemaj.  ;D

http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=501343
Název: Re: Versys 2010
Přispěvatel: labakov Říjen 09, 2009, 02:17:56 odpoledne
Diky, mam nad cim premyslet:-)
Název: Re: Versys 2010
Přispěvatel: petr-ikarus Březen 12, 2010, 09:10:21 odpoledne
Ahoj
Koukli jste na nový Versys-ta žlutá s kufry, krása, asi jsem se zamiloval po tolika letech ;D Mít ty prachy tak jdu do toho i když, zelená je zelená.

Ale teď věcný dotaz-plnou syntetiku nebo ne. A jakou doporučejete. kdo má zkušenosti? A filr.
Jo a řetězovou sadu. Na netu jsou spousty i ceny, ale jakou? Má někdo zkušenost, měnil někdo , kdo má Versyse? Řetěz je v celku nebo rozdělán? Volil bych sadu českou, chci, ale kvalitní, aby něco vydržela. Poraďte.
Díky.

PS: Doufám,že Ludva ohřívá vodu v přehradě, ať si to koupání užijem.
 Už, vidím jak spím ze psem v boudě ;D
Název: Re: Versys 2010
Přispěvatel: marty Březen 15, 2010, 10:39:23 odpoledne
Ahoj
Koukli jste na nový Versys-ta žlutá s kufry, krása, asi jsem se zamiloval po tolika letech ;D Mít ty prachy tak jdu do toho i když, zelená je zelená.

Ale teď věcný dotaz-plnou syntetiku nebo ne. A jakou doporučejete. kdo má zkušenosti? A filr.
Jo a řetězovou sadu. Na netu jsou spousty i ceny, ale jakou? Má někdo zkušenost, měnil někdo , kdo má Versyse? Řetěz je v celku nebo rozdělán? Volil bych sadu českou, chci, ale kvalitní, aby něco vydržela. Poraďte.
Díky.

PS: Doufám,že Ludva ohřívá vodu v přehradě, ať si to koupání užijem.
 Už, vidím jak spím ze psem v boudě ;D

Jě konečně je co psát  ::) ::)

olej - to se zeptej v servisu co ti tam dávali. Do KLE jsem dával polosyntetiku. Sem bych dal taky stejně motoru zahříváš než jedeš.

řetěz - rozhodně nejsou vcelku. Kup sadu a budeš mít tam spojku na roznýtování a to muším mít nýtovačku nebo kup klasickou spojku rozebírací. Já bych kupoval sadu s DID řetěz s X kroužkem . To už máš tolik najeto ? nebo proč ?

čus M
Název: Re: Versys 2010
Přispěvatel: petr-ikarus Březen 17, 2010, 01:10:35 odpoledne
Ahoj Marty
Už je vše objednáno, zítra si to jdu vyzvednout a řetěz mi v Kawasaki servisu zanýtuji.
To víš, mám najeto 20000km a řetěz je původní. Možná by ještě něco snesl, ale nebudu riskovat, že by mi vyskočil za jízdy.
Těším se na sraz a tento víkend má být teplo, tak plánuji nějakou trasu i když je tu sama jama a hromady štěrku ;D
Zatím.
Název: Re: Versys 2010
Přispěvatel: marty Březen 17, 2010, 03:55:31 odpoledne
Ahoj Marty
Už je vše objednáno, zítra si to jdu vyzvednout a řetěz mi v Kawasaki servisu zanýtuji.
To víš, mám najeto 20000km a řetěz je původní. Možná by ještě něco snesl, ale nebudu riskovat, že by mi vyskočil za jízdy.
Těším se na sraz a tento víkend má být teplo, tak plánuji nějakou trasu i když je tu sama jama a hromady štěrku ;D
Zatím.
Ahoj Petře to já mám taky ale o řetězu neuvažuji je tak v provní třetině akorát pravda trochu nerovnoměrně vytahanej ale zatím v poho. Za kolik jsi koupil sadu nebo měníš jen řetěz ? To asi ne . Já teď řeším zda sportovní filtr nebo ne k laďáku. Hlavně na zadní gumě již dráty tak mne čeká nákup. :'( 3400 Kč i s přezutím. 
Název: Re: Versys 2010
Přispěvatel: petr-ikarus Březen 17, 2010, 06:50:38 odpoledne
No ještě trochu pojezdím na starém řetězu, už je dost vytahanéj a hlučnéj.
Nová sada x kroužky din 3300kč, objednán v kawě servis u nás.
Přední gumu mám ještě origo a je dost ojetá,takže kupuji sadu nových dvousměsích, myslím, že bude nějaká sleva-teda doufám. :D
Chtěl jsem nového Versyse, ale to nedám a do půjčky nejdu, teť jsme koupili nové auto, takže utrum. :(
Název: Re: Versys 2010
Přispěvatel: ivanversys Březen 20, 2010, 09:33:32 odpoledne
Řetězové kola i samotný řetěz při pravidelné údržbě vydrží na 64 koňové motorce minimálně 35000 km.
Klasický vzd. filtr po 6000 vyperu a nainpregnuju, záleži v jakém hnusu jezdíš ;D.
A hlavně prodej auto a kup nového Versyse, nic neřeš. ;D ;D
Jaro je tady, přeju Ti hodně šťastných kilometrů, čus
Název: Re: Versys 2010
Přispěvatel: petr-ikarus Březen 21, 2010, 01:43:56 odpoledne
Dík a přeji Ti to same.
Už jsi moto vytáhl? Tady jsou cesty suché, takže dva dni po 150km-fajné i když jsem zajel do Bystřic pod Hostýnem a vzal to přes vrch na Vsetín, ještě na cestě sních a tím pádem zašpiněná motorka, ale pěkné.
Doufám, že jedeš na sraz a počítám, že se přidáš k nám. Mám na mysli Rožnov-Petr, Vsetín-Ruda, Ostrava-Rosťa a Lenka. Teda, ještě jsem to s nimi nekonzultoval, ale proč ne, aspoň nás bude grupa.
PS: vzduchový filtr jenom vypereš ve vodě? A čím ho nainpregnuješ?
Doufám, že se ozveš a napiš o tom filtru.
Dík
Název: Re: Versys 2010
Přispěvatel: labakov Březen 21, 2010, 05:34:30 odpoledne
pokud mate ve versysu taky molitanak jak v KLE, tak proste vyprat - bud specialni roztok, nebo tepla jarova voda. No a na impregnaci se prodava specialni sprej/olej - ja mam spraj od Denicolu uz 4 roky a stale tam asi polovina je:-) http://www.denicol.cz/shop.phtml?skupina=moto&kapitola=ostatni&kod=mo
Název: Re: Versys 2010
Přispěvatel: marty Březen 21, 2010, 06:18:53 odpoledne
Dá se říct že filtr je stejnej. molitan na jedné straně chlup a je danej do plochýho rámu. Doufám že nejsem blbec ale já jsem si ho vypral v technickým benzínu a stříknul olejem na sportovní filtry.

teď jsem chtěl koupit sportovní filtr od DNA do Versyse když mám laďák.  Polovina lidí to rozmlouvá a druhá říká že to bude v poho. Nechci to řešit PC a úpravou palivový mapy. Zatím jsem to odsunul. Vypral jsem si ten co tam je.

čus Martin 
Název: Re: Versys 2010
Přispěvatel: petr-ikarus Březen 21, 2010, 06:59:23 odpoledne
Díky všem za radu a pomoc.
Normálně bych to dal do servisu, ale říkám si, že nejsem tak levý ;D
Dík
Název: Re: Versys 2010
Přispěvatel: labakov Březen 21, 2010, 09:31:56 odpoledne
benzinem a redidly se nema, pry naleptava molitan
Název: Re: Versys 2010
Přispěvatel: ivanversys Březen 22, 2010, 05:33:29 odpoledne
Benzín néééééééééé! Rozleptáš vnitřní strukturu filtru a toho oleje na inpregnaci opravdu jen film,
né ho vněm utopit, musí dýchat. Je to alchymie, ale to dáte.
Já mám zase starost se spojkou, bere mi až nahoře a když tomu dám třista z místa, tak mi dokonce i
mírně proklouzla mrška jedna. Trochu ji pošteluju a uvidím, není možné aby se už ozývaly lamely.
Peťo, květen mám tak nabouchaný, sev. čechy, již. Čechy a dva pracovní víkendy, ale květen má
pět víkendů tak ještě opavdu nevím jak to dopadne. Zdar lidi
Název: Re: Versys 2010
Přispěvatel: marty Březen 22, 2010, 06:54:27 odpoledne
Benzín néééééééééé! Rozleptáš vnitřní strukturu filtru a toho oleje na inpregnaci opravdu jen film,
né ho vněm utopit, musí dýchat. Je to alchymie, ale to dáte.
Já mám zase starost se spojkou, bere mi až nahoře a když tomu dám třista z místa, tak mi dokonce i
mírně proklouzla mrška jedna. Trochu ji pošteluju a uvidím, není možné aby se už ozývaly lamely.
Peťo, květen mám tak nabouchaný, sev. čechy, již. Čechy a dva pracovní víkendy, ale květen má
pět víkendů tak ještě opavdu nevím jak to dopadne. Zdar lidi
No nevím ale v manuálu se píše o čištění tohle •Clean the element [A] in a bath of high-flash point solvent,
and then dry it with compressed air or by shaking it.
tak mi přišel benzín OK. Ředidla bych se bál. Pro příště si ale koupím čistící roztok.

Kolik máš najeto že tě zlobí spojka ? Nemáš problém s olejem ? To je docela divný ne ? Martin
Název: Re: Versys 2010
Přispěvatel: ivanversys Březen 24, 2010, 05:38:44 odpoledne
Vše ok ;D, pošteloval jsem lanko a zase je to pohoda. Už jste viděli enduro stupačky na Versyse?

http://www.motech.cz/sw-motech-stupacky-sada-kawasaki-versys-07-p-27287.html
Název: Re: Versys 2010
Přispěvatel: bidzej Březen 25, 2010, 10:35:30 dopoledne
Cau, taky prispeju do diskuze :) Co se tyce oleje, tak v servisu mi davali plnou syntetiku Castrol tak v tom budu pokracovat. Pri posledni kontrole mi rikali, ze by chtela vymenit retezova sada. Mam najeto cca 20tis. Prej je nerovnomerne vytahanej. Ja ho meril podle servisniho manualu na nekolika mistech a jeste se mi zdal OK, tak ho asi tuhle sezonu necham byt. Jinak jsem dobil baterku a pekne ho protahnul.Paradicka. ;)Ale zajimavy je, ze ne KLE jsem po celou dobu ani jednou nenabijel baterku a nikdy nebyl problem. Tady od prosince a sotva jsem nastartoval.
Název: Re: Versys 2010
Přispěvatel: petr-ikarus Březen 25, 2010, 08:37:36 odpoledne
Ahoj
Mám koupenou novou řetězovou sadu. V servisu mi take řekli, že je vytahaná a určitě vyměnit.
Dnes jsem starou měřil a hodnotím, že ještě pojezdím. Včera pěkných 185km a co vy?
Jo, vzduchový fitr, to musím zvednou nádrž? Neurvu něco? Drží jen na dvou šrobech???
Baterku jsem nevyndával od novoty a vše ok.
Dík.
Název: Re: Versys 2010
Přispěvatel: marty Březen 26, 2010, 07:53:37 dopoledne
Tak pozoruji že všichni máme nerovnoměrně vytahanej řetěz. To je na 20 tis teda hnus. Jak napsal IvanV tak by měla řeťezovka udělat 30 tis. Já nejsen ani v půlce.
Nádrž - sundej plexi odplastuj a povol dva šrouby a přizvedni zadek nádrže. Odpoj hadičky jedna je přepad klasika a hlavní je na spojku která má převlečnou pojistku. Je to celý plastový tak si ji nezlom. Pak nádrž sundáš - je stejně nazutá jako na KLE. Pak na Air boxu povol 4 šrouby a odkloň hadičku tam je na jednou šroubu vsunutej filtr. Vyndej opatrně sundej plastovej rám a filtr ( molitan ) vyper. V čem to nechám na tobě. Já dělal techničák ale tady blbě  :o. Podle mne techničák nerozpouští molitan.  ::) ( ale podle mne ). A slož. Na motorkářích je podrobnej manuál. sice v angličnine ale to si poradíž. Baterku jsem vyndal na podrim očistil kontakty protože mi - oxidoval a před jarem dobil. Nebyla ale vybitá měla 12 V. Jinak v návodu píšou že baterka podle teploty se vybíjí. při 30° do 1 týdne se samy vybije a při 10° do 6 měsíců. To je docela mazec co ?  :o :o

Jinak jezdíš jako ďas. Chodíš vůbec do práce ? já ujel pár kiláků. každej den skoro do 18:00 v práci to toho moc nenajedu. Dneska ale pojedu.
Název: Re: Versys 2010
Přispěvatel: petr-ikarus Březen 26, 2010, 11:49:57 odpoledne
Ahoj Marty
Dík za radu, neměl jsem moc času, tak jsem na ten fitr jen zběžně koukl.
Bylo to filtr nebo jízda.
Jo z praci nic moc, takže užívám :D
Dnes jen 118km,ale objevil jsem nové trasy.
Název: Re: Versys 2010
Přispěvatel: Jack Březen 27, 2010, 03:41:32 dopoledne
No ještě trochu pojezdím na starém řetězu, už je dost vytahanéj a hlučnéj.
Nová sada x kroužky din 3300kč, objednán v kawě servis u nás.
Přední gumu mám ještě origo a je dost ojetá,takže kupuji sadu nových dvousměsích, myslím, že bude nějaká sleva-teda doufám. :D
Chtěl jsem nového Versyse, ale to nedám a do půjčky nejdu, teť jsme koupili nové auto, takže utrum. :(

Zdravim chlapi,
no ty bláho, 20tkm na předku, to nechápu. Já měnil v 9k zadní-byla už placatá, tak sem jí dojebal spalouchem a z předku byla po 11k taková střecha že už to dál nešlo.
Takže Márty ta dvousměska Roadsmart co máš vzadu už má za sebou 11k, to mi nepřijde špatný (no a víš jak já sem s tim jezdil... ;D)

Každopádně hoši buďte rádi za ty proběhy co máte, na Guzzi mi odešla zadní guma v 6000 a vyměnil jsem rovnou i tu přední (3 měsíce po koupi funglovky, kdo má na to brát peníze, peklo), stejně už by víc než 1000 nedala a motorka už se hůř skládala do zatáček a po překonání odporu nepříjemně padala do zatáčky a zavírala řízení, hnus. Sada Metzeler Z6 Interact za 6K v akci tak sem zvědav kolik vydrží. Zatím jsou po 1500km ok, ale Sportec M3, to byly lepivky, jiná kategorie, ale vůbec se s nima nedalo jezdit po dálnici, mizely před očima :'(

Bídžej: ty se nediv že máš řetězovku v hajzlu když ti sprej vydržel na 2 sezony :D

petr-ikarus: dobře jezdíš pane, to já mám letos zatím na kontě jen 2 projížďky, min.čvrtek 180km ještě místy se sněhem a vodou-zahnojená motorka a dneska rovná stovečka, paráda 8)
Prosimtě na co bys chtěl novýho Versyse, kvuli tomu světlu a štítku? Jinak je to uplně stejný a mně osobně se starej líbí víc
Název: Re: Versys 2010
Přispěvatel: marty Březen 27, 2010, 04:59:16 odpoledne
Pro všechny Versysáky a zvláště pro Jacka jak vypadají svody po 20 tis km.  ;D ;D
Zadní guma po už avizovanejch 11 tis km  :o :o . Nová je na cestě tak  ;D ;D

Včera jsem se urval z práce a tak jsem si zajel do Říše tem jsou krásný cestičky a bylo slabejch 150 km  ;)
Název: Re: Versys 2010
Přispěvatel: petr-ikarus Březen 27, 2010, 06:43:00 odpoledne
To Jack
Nový Versys- ta žlutá a ty kufry a celkový vzhled, no prostě mně uchvátila. Zatím sním ;D
Přední guma by ještě šla, ale ve 180km, už to háže, prostě nesedí >:( a zadní už má střechu. Na to, že je to loňský model a že byla nejdrahší ze tři vzorků- dost bída, už do té značky nejdu.
Název: Re: Versys 2010
Přispěvatel: marty Březen 27, 2010, 07:08:53 odpoledne
To Jack
Nový Versys- ta žlutá a ty kufry a celkový vzhled, no prostě mně uchvátila. Zatím sním ;D
Přední guma by ještě šla, ale ve 180km, už to háže, prostě nesedí >:( a zadní už má střechu. Na to, že je to loňský model a že byla nejdrahší ze tři vzorků- dost bída, už do té značky nejdu.

Petře ty jsi koupil zadní gumu když jsi jem na sraz. Co jsi koupil ? Co tam teda máš ? Mě se udělala placka na zadku až při poslední 500 km a to hlavně protože jsme jeli na sraz a zpět po dálnici a ve dvou. Předek má 9tis km ale dávám mu tak max 5 tis km. konec přichází vždy rychleji.  :'(
Název: Re: Versys 2010
Přispěvatel: Jack Březen 27, 2010, 07:21:40 odpoledne
To Jack
Nový Versys- ta žlutá a ty kufry a celkový vzhled, no prostě mně uchvátila. Zatím sním ;D
Přední guma by ještě šla, ale ve 180km, už to háže, prostě nesedí >:( a zadní už má střechu. Na to, že je to loňský model a že byla nejdrahší ze tři vzorků- dost bída, už do té značky nejdu.

ty máš na zadní gumě střechu a ne placku?? bejvá to spíš obráceně, na předku střecha, na zadku placka, abys měl střechu na zadku to bys musel pořád lítat po okruhu, jinak nechápu. Proběh nemá s cenou gumy nic společnýho, máš gumy sportovní-skvěle drží, malej proběh (Diablo, M3, Pilot Sport, SportAttack, atd.), gumy sportovně cestovní-drží taky dobře, lepší proběh (DiabloStrada/Angel ST, Z6, Pilot Road, Road Attack) a v případě Versysu ještě nejaké muly (poloterénní) ty nevim jak se menujou jednotlivý dezény, ale vydržej nejvíc. Nedá se udělat lepivka co má nájezd 15 tisíc km, to prostě nejde, jde o kompromis. Chci cestovat, jezdím dost dálnice, dám sportovně-cestovní (třeba dvousměs), chci si užít v zatáčkách, dám sportovní měkkou lepivku. Ale pak se mesmím divit že je za 3 měsíce v prdeli. Rozdíl v přilnavosti mezi sport a sport-cestovní gumou je, někdy větší někdy menší. kdo tvrdí že není tak kecá. Jde jen o to jestli ten rozdíl využiješ a jseš ochoten zaplatit (náklady na kilometr za pneu je u sport. gumy cca o 50% vyšší). Já osobně ten rozdíl mezi M3 a Z6 pociťuju, ale jen lehký (v neprospěch Z6). M3 se rychleji zahřívaly, Z6kám musím dát trochu prostor. Uvidíme na nějakých kvalitnějších silnicích bez štěrku, kde si budu moct dovolit jí položit na stupačku, pak se ukáže.
Na Versyse si myslím že Roadsmart je velmi dobrá guma. Po přezutí i na předku motorka zjankovatěla, sebemenší impulz a už se skládala do zatáčky, hodně akční řízení. Zadek držel dobře i když je proti originálu D221 jakoby užší (má menší rádius, je víc "kulatá"). Roadsmart podle mě vyhovuje lehčím motorkám, na mojí guzzi (natankovaná kolem 250kg) už je třeba XL guma a navíc ve 180ce vypadá roadsmart směšně úzkej. Velmi slušná guma je novej Pilot Road 2, prej drží skoro jak Pilot Sport a najede se na ní bezpečně kolem 10tkm. Starej Pilot Road je na mě moc tvrdá guma která se pekelně dlouho ohřívá a na vodě nic moc. Roadtec Z6 Interact jsou skvělý gumy Made in Germany, který můžu vřele doporučit. Není to sice 2-směska, ale střed maj nějak zesílenej a vydržet by měli taky min. 10tkm, což mi při jejich velmi dobrách vlastnostech stačí. Conti bych nedával, RoadAttack je sračka, SportAttack neznám. Pirelli Angel ST prý taky moc dobrá, stařší Diablo Strada byla stejná jako Z6, jen o maličko levnější. Jiný gumy bych na Versyse neřešil
Název: Re: Versys 2010
Přispěvatel: Jack Březen 27, 2010, 07:47:47 odpoledne
Márty: ty tvý svody vypadají po 20tkm moc pěkně myslím. Já se chystám je na guzzi vyleštit jako to měl Šuty (ten vysokej týpek s černou guzzi na srazu), začínaj mi nějak divně hnědnout s efektem "oprýskávání".
Musíš to brát tak že Versys je rozpočtová motorka a ty díly nemaj bůhvíjakou povrchovou úpravu. Zvenku chuj uvnitř fuj. I když není tak ošizenej jako třeba ER-6. Aspoň má lepší kyvku a dá se trochu poštělovat tlumení. Se ještě uvidí jestli to bude buchar jako KLE co najede klidně 100tkm s minimální údržbou. Versys je super motorka a občas se mi zasteskne, ale jen trochu, japonští inženýři do ní totiž jaksi zapomněli vetknout trochu víc charisma, i když zábavná je, o tom žádná. Zkouknu fotky, zavzpomínám, zatlačím slzu.. :'(. Ale po městě byla nepřekonatelná, lepší než skůtr, to mi dost chybí ta obratnost, s funící guzzi s kamennou spojkou a váhou na zápěstí se městu raději obloukem vyhýbám.

petr-ikarus: nemůžeš ty nové modely řešit. mě taky sere že sem si nepočkal na verzi s novým 4-ventilem z Grisa (nebo spíš Stelvia). Za ty peníze co jsem loni v červnu kupoval Sportku 2-ventil s ABS mají dnes V4 bez ABS, Griso 8V nebo dokonce Stelvio! Ale to se takhle nedá nad tím přemýšlet. Jsem rád za to co mám a důležitý je, že mi každá projížďka přináší čistou radost ;D
Název: Re: Versys 2010
Přispěvatel: marty Březen 27, 2010, 08:00:37 odpoledne
Márty: ty tvý svody vypadají po 20tkm moc pěkně myslím.


No jasně že vypadaji. Zdeněk mi poradil brusný rouno a doladil jsem to silichromem a jsou jako na fuglovce ;D ;D.

V dubnu uděláme projížďku ala Shengen. Myslím že to bude okolo dokola Javora  ;D Počítám že nám nedáš košem.

M
Název: Re: Versys 2010
Přispěvatel: Jack Březen 27, 2010, 08:09:25 odpoledne
Márty: ty tvý svody vypadají po 20tkm moc pěkně myslím.


No jasně že vypadaji. Zdeněk mi poradil brusný rouno a doladil jsem to silichromem a jsou jako na fuglovce ;D ;D.

V dubnu uděláme projížďku ala Shengen. Myslím že to bude okolo dokola Javora  ;D Počítám že nám nedáš košem.

M

no to jo, přišly mi nějaký hezčí než v jakym stavu jsem ti je předával... :o já sem na tyhle věci hrozný prase... :-[ O sportku se chci starat o něco líp, už sem nakoupil nějaký přípravky, fajnej kartáč na hadici, šampůn a nový houby... hlavně že už nemusim mazat řetěz :D  Na vyjížďku určitě pojedu, vždyť víš že já nikdy nezklamu, jsem jako polárka, stálice na nebi :D Aspoň ti na to mrknu voko jak si to udělal, koukej pořádně naleštit ;)
Název: Re: Versys 2010
Přispěvatel: petr-ikarus Březen 28, 2010, 12:06:43 odpoledne
To Marty
Máš pravdu, koupil jsem ji na jarním srazu-pojintu všichni znáte ;D
Značka: Continentál. Jo je to placka ;D
Název: Re: Versys 2010
Přispěvatel: marty Březen 28, 2010, 12:43:23 odpoledne
To Marty
Máš pravdu, koupil jsem ji na jarním srazu-pojintu všichni znáte ;D
Značka: Continentál. Jo je to placka ;D
Jack rozebral možnosti jakou pneu. Já jsem teď než jsem objednal Dunlop sportmax roadsmart tak jsem přemýšlel o Dunlop sportmax mutant ale měl jsem obavu o km nájezdu. Nikde jsem pořádně nanašel informace. Tak jsem šel do toho co mám a byl jsem spokojenej. 11 tis km je good.

Co koupíš ?

M
Název: Re: Versys 2010
Přispěvatel: Jack Březen 28, 2010, 01:23:19 odpoledne
Márty: myslim že jsi udělal dobře s Roadsmartem. Navíc máš na předku ještě 5tkm před sebou a já jsem zastáncem stejného dezénu na obou kolech. S tím nemá cenu špekulovat, je to udělaný aby to hrálo spolu dohromady. Osobně si myslim že ti ten předek vydrží víc, možná 18K, ke konci se nesjíždí víc ale výrazně se zhoršuje řízení a jízdní vlastnosti celkově. Navíc na mokru je to o hubu. Ale taky už jsem viděl předek sjetý na slick (Zdeněk s Fazerem 6, tušim že měl  Conti Sport Attack). Hodně velkej proběh mají Micheliny Pilot Road 1, jsou prý lidi co na zadní dali přes 15K s big bikem typu Bandit 1200 nebo GSX, předek bezpečně 20K. Ve vašem rozměru se dají sehnat od 2700 zadek, 2200 předek. Roadsmart je od 3200 rear, 2400 front. To je 700 rozdíl na sadě, to se dá snést. Já koupil Metz. Z6 Interact 180+120 extra load za super cenu 6000 sada. Je zvláštní jak malej rozdíl v ceně je 160/180. Dřív to byla pálka za 180ku, klidně 6000 za zadek a 4500 za předek. Tenkrát před 2 lety když jsem na Versyse kupoval sadu Roadsmartů (bylo to jednotlivě), stála celkem 6200 tušim (3400+2800) a to byly absolutní novinkou

petr-ikarus: měl jsi Conti Road Attack nebo Sport Attack? A kolik km si na tý zadní tedy najel?
Název: Re: Versys 2010
Přispěvatel: marty Březen 28, 2010, 03:29:46 odpoledne
Zdenek měl Dunlop Qualifier ale nevím zda 1 nebo 2 a kolik na ni měl ale sjetou ji měl jako hodně  ;D
Nepleteš se s Micheliny Pilot Road 1 s 2 ? Já myslím že jednička nemá ten proběh.
Název: Re: Versys 2010
Přispěvatel: petr-ikarus Březen 28, 2010, 04:15:37 odpoledne
To-Marty
Jdu do dvousměsých a to do tvé sportmax roadsmart i když mi v pneu řekli, že teť už dvousměs vyrábí tři firmy.
Takže si nechám vyhodit ceny, firmy no a reference, ale pořát se přikláním k tvé gumě, protože máš s ní zkušenosti.
PS:Continentál Monti
Název: Re: Versys 2010
Přispěvatel: Jack Březen 28, 2010, 06:15:05 odpoledne
Zdenek měl Dunlop Qualifier ale nevím zda 1 nebo 2 a kolik na ni měl ale sjetou ji měl jako hodně  ;D
Nepleteš se s Micheliny Pilot Road 1 s 2 ? Já myslím že jednička nemá ten proběh.

právě že Pilot Road 1 vydržela fakt hodně, byla to tvrdá svině. Ale kdo jí měl, byl spokojenej, i držela dobře ale musela se zahřát. Mrkni na forum o gumach na motorkaře
Název: Re: Versys 2010
Přispěvatel: marty Březen 28, 2010, 08:36:22 odpoledne
To-Marty
Jdu do dvousměsých a to do tvé sportmax roadsmart i když mi v pneu řekli, že teť už dvousměs vyrábí tři firmy.
Takže si nechám vyhodit ceny, firmy no a reference, ale pořát se přikláním k tvé gumě, protože máš s ní zkušenosti.
PS:Continentál Monti

tak dej vědět pro co jsi se rozhodl.
Název: Re: Versys 2010
Přispěvatel: Ivan_KLE Březen 29, 2010, 10:59:00 odpoledne
Z Versyse 2010 jsem naprosto nadšenej !

Pár poznámek k diskuzi:
- nemyslím že je až tak důležité mít obě gumy stejného typu
- s ojížděním pneu X horší ovladatelnost, něktré mašiny na to trpí víc než jiné
- má charisma nebo nemá to je oč tu běží... ;)
- conti motion je měkká a moc nevydrží, cca 6 tis, byla ale levná
 (http://img715.imageshack.us/img715/3531/pneudratycontimotion.jpg)
Název: Re: Versys 2010
Přispěvatel: marty Březen 30, 2010, 07:57:40 dopoledne
to - Ivan

to jsi pálil nebo takhle jsi přijel z výletu  ::)
Nadšenej z Versysu to by jsi slevil i z nároků velkého 4V nebo zas tak ne ?

M
Název: Re: Versys 2010
Přispěvatel: Ivan_KLE Březen 30, 2010, 11:18:40 dopoledne
to - Ivan

to jsi pálil nebo takhle jsi přijel z výletu  ::)
Nadšenej z Versysu to by jsi slevil i z nároků velkého 4V nebo zas tak ne ?

M

No jasný že z výletu, pneu nepálím je mi líto spojky, převodovky, všeho...

To je těžký, na jedné straně mašiny co se parádě ovládají Versys nebo malej V-strom, na straně druhé velký čtyřválce co o krouťáku od spoda jen nemluví ale fakt ho mají, navíc třináckový  XJR nebo i CB  by mi šlo k figuře... :)
Příští rok je ve Francii celoevropský sraz TDM (k desátému výročí uvedení devítistovky na trh) tam bych se rád podíval a pak uvidím...

 
Název: Re: Versys 2010
Přispěvatel: Jack Březen 31, 2010, 03:52:54 dopoledne
Ivane ta guma to je masakr, to jsem v životě neviděl tolik drátů :o Bych měl docela strach už mnoooohem dřív.. Tak já myslel že koupíš toho B-kinga, na toho si zapomněl, ten by k tobě taky pásnul a navíc jede Krutas a ovládá se suprově. Akorát s kufrem vypadá příšerně a na tu nádrž nevim jestli se něco dá lípnout. Mě by se k tobě taky líbilo GSX 1400, to se mě osobně z 4V naháčů líbilo nejvíc, pořádnej muscle bike s 6l vanou pod sedlem. A kdysi jsem žral ZRX 1100/1200 Eddie Lawson, to když sem viděl prvně tak sem si cinknul do gatí a líbí se mi furt, ale už je to babička. I když XJRo na ohlinsech je taky paráda, to je klasika. Ale bože jenom né s tim jednim divně zahnutym laufem, pěkně s trombónama na obou stranách. CB mi přijde takový nijaký, z toho se asi klasika nikdy nestane, i když pobilo v testech kde co a motor asi bude suprovej.
Já myslim že TDMku za Versyse ani Stroma nevyměníš, jednak by ses uřadil k smrti a zátah odspoda je u těhle motorek pouze relativní, danej hlavně zpřevodováním do pomala a nízkou hmotností. Jak na Versysu tak na Stromu řadíš jak ucho, furt nahoru dolu. Rozumným pokračováním TDM za rozumnej peníz by byl Tiger 1050 s velmi podobnejma jízdníma vlastnostma jako Versys, ale v dospělejším balení. Ten splňuje tvuj požadavek na elektromotorovej tah od 2000 bez výkyvů naprosto dokonale. Z novinek bych byl hodně zvědavej na Super Tenere 1200 a hlavně novou Multistradu 1200, to bude co se týče jízdní zábavy absolutní nirvána, ovšem za odpovídající peníz. Ale těch 479K za "S", to vážně trochu přehnali. Když jsme u těch 12-ti stovek, v Brně sem si sed poprvé na VFR a byl sem hodně překvapenej jak je ta motorka kompaktní, vyloženě připrclá na ten objem, čekal sem autobus ve smyslu GTR a je to spíš takovej civilizovanější fároš s kardanem. btw. Ivane, GTR bys měl taky projet. To by se ti mohlo líbit, atomovka pod zadkem a prej je dost mrštná na tu velikost. Zařadíš kvalt a jenom točíš heftem podle toho do jaký úrovně kyberprostoru se chceš dostat.
No já mam teď utrum, embargo na vsjo. I na ten laďák mam zákaz... :'(
Název: Re: Versys 2010
Přispěvatel: petr-ikarus Duben 10, 2010, 04:30:46 odpoledne
To-Marty
Tak mám přezuto. Za 6500kč a to mi předtím spočítal, že se vlezu do 6000kč >:(
No, už je to jedno, zadní guma má vzorek, jinak než přední. Máš to taky tak? Přitom šipky jsou správně.
Není ta guma vyšší? Sedím výš a při zastavení stojím na špičkách, asi rostu do země :D
Filtr jsem vypral vysušil a napustil, ten olej na filtry je pěkný sliz ;D a zdá se, že teď to jezdí podstatně líp.
Tak, všem mnoho pěkných kilometrů bez nehod a uživejte si tu svobodu a volnost při jízdě :D
Čao na srazu.
Petr
Název: Re: Versys 2010
Přispěvatel: marty Duben 12, 2010, 08:30:21 odpoledne
to Petr - takže máš Roadsmart ? Roadsmart ma jinej vzorek na předku a na zadku. Protože nemám tvou výšku tak rozdíl nepociťuji ale neumím porovnat Contíka a Dunlopa ale nemyslím že by měl být rozdíl. Takže jen ojedej vzorek nebo měl málo nafoukáno  ;).

Tak čus bus na srazu. M
Název: Re: Versys 2010
Přispěvatel: petr-ikarus Duben 21, 2010, 04:54:26 odpoledne
To-Marty
 Sory, už přes týden se nemohu dostat na tento servr.
Marty, mám Roadsmart a řeknu je to pěkná lepivka, sedí na silnici super ;D, když jsem měl jen na ni 30km, tak už seděla, no prostě užívám si to. Mám jen malý problém, nějak mi mizí benzín ;D, furt jen leju benzín do nádrže a mám jen najeto 1600km za týden. Asi přejdu na vodu, však na přehradě v Brně mají vody dost ;D
 Zatím ahoj Petr
Název: Re: Versys 2010
Přispěvatel: marty Duben 23, 2010, 08:13:25 odpoledne
To-Marty
 Sory, už přes týden se nemohu dostat na tento servr.
Marty, mám Roadsmart a řeknu je to pěkná lepivka, sedí na silnici super ;D, když jsem měl jen na ni 30km, tak už seděla, no prostě užívám si to. Mám jen malý problém, nějak mi mizí benzín ;D, furt jen leju benzín do nádrže a mám jen najeto 1600km za týden. Asi přejdu na vodu, však na přehradě v Brně mají vody dost ;D
 Zatím ahoj Petr

čoveče jak ty to děláč tolik volnýho času. Jinak ja také zajel novýho Roadsmart a to je krása když jezdíš na gumě bez plošky,  to jde krásně do náklonu. Při první jízdě a skoro guma zdrsněná až k hraně 0,5 a 1 cm k hraně  ;D ;D.

Těším se na vás ksichti jedni  ;D ;D

M
Název: Re: Versys 2010
Přispěvatel: marty Květen 05, 2010, 09:29:22 dopoledne
Tož kdo nechodí na www.motorkari.cz tak tady je něco pro něj.

http://www.motorkari.cz/clanky/redakcni-testy/kawasaki/kawasaki-versys-650-15880.html

M