Kawasaki KLE & Versys

Kawasaki KLE 500 => Technika => Téma založeno: James Červen 27, 2009, 05:51:11 odpoledne

Název: Výkon
Přispěvatel: James Červen 27, 2009, 05:51:11 odpoledne
Čus, chlapi. Moje kle jelo bez problémů 170 Km/h. Udělal jsem pár děr do výfuku a asi od té doby jedu z bídou 140, při vyšších otáčkách se to dusí. Jaké jsou maximální otáčky vašich mašin, je možné, že díry ve výfuku mohou mít takový vliv na výkon motoru? A co s tím. Už asi výfuk nezavařím jako origoš. Seřídit se to asi nedá. Svíčky mám nové.
Název: Re: Výkon
Přispěvatel: krovec Červenec 16, 2009, 01:10:51 odpoledne
mam doma original a vykuchanej.Ted mam na moto vykuchanej a chcu měnit za original.Z vykuchaným to jede 170 v poho.Možna bych ti ten vykuchanej prodal pokud bys mněl zajem
Název: Re: Výkon
Přispěvatel: Martinéz Březen 19, 2010, 05:29:45 odpoledne
Já jsem si na svoje KLE r.v.05 v listopadu pořídil otevřený výfuk i ze svodama a po namontování když jsem se jel projet se mi zdálo že to nejede tak jak s originálem. Chlápek v motoservisu se mi pohrál s karburátorem aby byla bohatší směs a teď to jede jak "sviňa" a ten zvuk je super.
Název: Re: Výkon
Přispěvatel: labakov Březen 21, 2010, 11:36:07 dopoledne
Ach jo, proc si vsichni mysli, ze jsou chytrejsi, nez konstrukteri...

Samozrejme ze tuning vrtackou ma vliv na vykon, vsechno je otazkou sladeni - objem vstupniho vzduchu, bohatost smesi, odpor vyfuku. Takze ted mas moznost - koupit sadu trysek pro ladeni vyfuku, zavezt to do servisu kde maji lambda sondu at nastavi spravnou bohatost (odhaduji, ze te to vyjde na tak 5000 Kc) Nebo napravit co si zmrvil

Mimochodem prima umera mezi produkovanym hlukem a vykonem motoru neni.