Kawasaki KLE & Versys

Kawasaki KLE 500 => Příslušenství / doplňky => Téma založeno: yeaah007 Červen 16, 2009, 04:32:20 odpoledne

Název: Tuning vzduchového filtru
Přispěvatel: yeaah007 Červen 16, 2009, 04:32:20 odpoledne
Na německém serveru jsem nalezl "tuning" vzduchového filtru...

http://www.dernacken.de/hauptteil_anleitung_airbox.html (http://www.dernacken.de/hauptteil_anleitung_airbox.html)

Nedalo mi to, a hned jsem šel navrtat vzducháč.. a ejhle, motorka stále jezdí.. dokonce i lépe.. a podle německého KLE 500 serveru by měla brát i zhruba o litr méně... to jsem nezjistil, protože jsem spotřebu neměřil, protože hlídat si u KLEčka spotřebu je vopruz...

Pokud má někdo dotazy.. rád na ně odpovím...

Vláďa
Název: Re: Tuning vzduchového filtru
Přispěvatel: honzam Červen 17, 2009, 11:20:20 dopoledne
Vypada to zajimave ale nemcine tolik nevladnu. Nemohl bys to popsat trosku cesky? diky
Název: Re: Tuning vzduchového filtru
Přispěvatel: yeaah007 Červen 17, 2009, 12:20:41 odpoledne
Jj.. o víkendu se na to vrhnu a přeložím to.. :-)
Název: Re: Tuning vzduchového filtru
Přispěvatel: zelenocko Červen 17, 2009, 06:33:35 odpoledne
o víkendu počítej se zkouškou na mém mazlikovi jestli to bude lepší, případně vrtáme a lepíme :-)))
navíc kontrola vzduchového filtru je záhodná, kor po tom praseti od kterého ho mám...

 :P
Název: Re: Tuning vzduchového filtru
Přispěvatel: yeaah007 Červen 18, 2009, 08:03:18 dopoledne
Ahoj zelenoočko...

jj.. počítám s tím... jsem zvědavý, o kolik ti pojede lépe.. :-)

V.
Název: Re: Tuning vzduchového filtru
Přispěvatel: honzam Srpen 24, 2009, 09:11:43 odpoledne
Tak jak to dopadlo?
Název: Re: Tuning vzduchového filtru
Přispěvatel: zelenocko Září 03, 2009, 05:40:43 odpoledne
Nijak, motor je na kaši po minulém majiteli ID Lucifer - rozvody,vačky, lágry atd, takže čekáme až bude hotová

a pak si půjčím na svou ten kryt vzducháče a bude zkouška.
Název: Re: Tuning vzduchového filtru
Přispěvatel: zelenocko Duben 28, 2010, 12:34:58 odpoledne
Tak už mám tuning aplikovaný, trošku víc mě brní sedlo, spotřeba šla dolu-cca litr, výkonově zatím bez větší změny..
Název: Re: Tuning vzduchového filtru
Přispěvatel: honzam Duben 29, 2010, 10:41:52 odpoledne
spotřeba fakt o litr? A sedlo brní kvůli čemu?
Název: Re: Tuning vzduchového filtru
Přispěvatel: zelenocko Květen 03, 2010, 12:29:32 odpoledne
jestli je to přesně litr to nevim, ale subjektivné dojem mám, že cca litr. Sedlo brní víc, protože brní víc filterbox, ale není to tak hrozný :-)
Název: Re: Tuning vzduchového filtru
Přispěvatel: honzam Květen 04, 2010, 07:50:02 odpoledne
Jj.. o víkendu se na to vrhnu a přeložím to.. :-)

Stále čekáme na překlad...
Název: Re: Tuning vzduchového filtru
Přispěvatel: zelenocko Květen 14, 2010, 07:32:28 dopoledne
Tak jsem teď počítal spotřebu, jezdím za 5L/100km dobrý ne??? a to že nemám lehkou nohu, resp.ruku.
Název: Re: Tuning vzduchového filtru
Přispěvatel: milan8876 Květen 23, 2010, 06:55:27 odpoledne
Taky to mám udělaný,a spotřebu mám tak 5,5,ale dělal jsem aji výfuk tak se to musí ještě trošku poladit ;D ale jinač super
Název: Re: Tuning vzduchového filtru
Přispěvatel: honzam Červen 08, 2010, 09:33:51 odpoledne
Tak jsem také provedl tuto úpravu vzduchového filtru. Nyní je při přidání plynu velká díra a motor má celkově nestabilní běh. Stačí ho seřídit na nové množství vzduchu?
Dále když se ohřeje tak to chcípe, ale to nevím jestli souvisí s úpravou
Díky
Název: Re: Tuning vzduchového filtru
Přispěvatel: klerk Červen 10, 2010, 07:36:23 odpoledne
Ahoj, taky jsem trochu upravoval, do 5tis. nic,pak málem servaný řetěz,čili úplně o ničem,jediné co pomohlo,je zvednout jehly,v mém případě o jeden milimetr, téměř zmizel dutý zvuk ze sání,motor teď tahá od 3.5 tis. plynule až do maxima,nic jiného nejde udělat,těma dírama se dost ochudí směs,do karburátorů jsem nezasahoval,motor startuje dobře jak za studena,tak i zahřátý.Tuto úpravu mám asi tři týdny,spotřeba se mi zdá stejná,čili asi 5l/100km,takže pevné nervy při ladění,  Klerk.
Název: Re: Tuning vzduchového filtru
Přispěvatel: honzam Červen 15, 2010, 08:45:04 odpoledne
Do ladění karbeců jsem se radši nepouštěl takže jsem to nechal na servis. Stálo mě to nepěkných 3800kč a to jsem jim říkal v čem úprava spočívá (více vzduchu). Doporučuji udělat otvory trošku menší než se píše v návodu. Pak nejde prý seřídit bohatost (moc vzduchu). Dutý zvuk zmizel a jede to dobře. Spotřeba zatím nezměřena
Název: Re: Tuning vzduchového filtru
Přispěvatel: Alfonso Červen 18, 2010, 06:04:42 odpoledne
Taky jsem tuto upravu provedl, a zatim to vypada, ze jsem se zbavil moc bohate smesi. Predtim to chcipalo pri zahratem motoru, strilelo do vyfuku apod.
Ted vse v poradku, jen jsem zpozoroval mirne hlasitejsi zvuk od motoru, ale je to opravdu jen malo slyset. Spotrebu jsem jeste nemeril.
Název: Re: Tuning vzduchového filtru
Přispěvatel: lukyn Červen 26, 2010, 11:27:37 odpoledne
Ahoj chlapi
Není to sice k tématu ale marně zkouším kontaktovat ve starších tématech přispívající.
S KLEkačkou teprve začínám a sháním výkresy nebo rady pro výrobu padacích rámů a nosičů kufrů.
Kdyby jsteněkdo poradil bylo by to super.
Díky Lukyn
Název: Re: Tuning vzduchového filtru
Přispěvatel: Alfonso Červen 27, 2010, 10:39:56 dopoledne
Padací rámy možná někde v mailu najdu, ale ty nosiče kufrů nevím. Já je udělal z nosičů Givi na nějaký Virago z výprodeje, a převařil na úchyty na KLE.
Název: Re: Tuning vzduchového filtru
Přispěvatel: Alfonso Červenec 05, 2010, 10:19:14 odpoledne
Tak teď jsem naměřil kombinovanou spotřebu po úpravě něco málo přes 5,5. Předtím jsem stejným stylem jízdy měl okolo 8.