Tak pozoruji že všichni máme nerovnoměrně vytahanej řetěz. To je na 20 tis teda hnus. Jak napsal IvanV tak by měla řeťezovka udělat 30 tis. Já nejsen ani v půlce.
Nádrž - sundej plexi odplastuj a povol dva šrouby a přizvedni zadek nádrže. Odpoj hadičky jedna je přepad klasika a hlavní je na spojku která má převlečnou pojistku. Je to celý plastový tak si ji nezlom. Pak nádrž sundáš - je stejně nazutá jako na KLE. Pak na Air boxu povol 4 šrouby a odkloň hadičku tam je na jednou šroubu vsunutej filtr. Vyndej opatrně sundej plastovej rám a filtr ( molitan ) vyper. V čem to nechám na tobě. Já dělal techničák ale tady blbě
. Podle mne techničák nerozpouští molitan.
( ale podle mne ). A slož. Na motorkářích je podrobnej manuál. sice v angličnine ale to si poradíž. Baterku jsem vyndal na podrim očistil kontakty protože mi - oxidoval a před jarem dobil. Nebyla ale vybitá měla 12 V. Jinak v návodu píšou že baterka podle teploty se vybíjí. při 30° do 1 týdne se samy vybije a při 10° do 6 měsíců. To je docela mazec co ?
Jinak jezdíš jako ďas. Chodíš vůbec do práce ? já ujel pár kiláků. každej den skoro do 18:00 v práci to toho moc nenajedu. Dneska ale pojedu.