Kawasaki KLE & Versys
Kawasaki KLE 500 => Technika => Téma založeno: klerk Červenec 24, 2009, 12:05:48 dopoledne
-
Mám skromný dotaz,budu muset vyměnit řetězovou sadu,ale váhám,zda objednat řetěz se spojkou, nebo ho nechat snýtovat,nýtovačku pochopitelně nemám,servis to taky neudělá zdarma. Máte někdo zkušenost? Dík!
-
to je tvoje volba:-) na www.motoretezy.cz ti zdarma půjčí nýtovačku (jen za zálohu) http://www.motoretezy.cz/eshop/moto/cz/?idecko=192967&kvol=2&id_clanek=43 (http://www.motoretezy.cz/eshop/moto/cz/?idecko=192967&kvol=2&id_clanek=43)
Ja mam ale retez se spojkou a vetsina mych znamych na techle slabsich motorkach taky. Na nejaky supersport a silny bestie bych dal taky radeji nytovanou spojku, ale jinak sem neslysel ze by se spojkami retezu byl problem.
Jo retez mam CZ o-krouzek a jeste jsem nenapinal (zatim 4000km)
-
Ahoj, já mám tutéž zkušenost jako Labakov.
-
Ja mel na KLE DID snytovany a stejne jsem ho za jizdy pretrhnul, takze myslim, ze normalni spojka nebude problem...
-
Dík za vaše zkušenosti,postřehy,bude spojka.
-
ja pozdě ale spojka podle mne dobrá volba. Já ji měl též.
M ;)
-
Taktéž potřebuji řetězovku. Jaké máte zkušenosti s výrobci?
Co třeba tato? http://www.motoretezy.cz/eshop/moto/cz/k19-Sady-D-I-D-AKCE/v23548/?sirka=&znacka=&profil=&prumer=&idecko=384070&zpet=vypisvyrobku.php&od=30
Nebo něco levnějšího? Díky
-
Ještě bych měl dotaz zdali je potřeba O kroužky v řetězu nebo můžou být X kroužky? A v čem je rozdíl díky za radu
-
urcite tam musi byt tesnici krouzky. Ten retez s krouzky ma podstatne delsi zivotnost nez retez bez krouzku. Jde o to, ze takovy tesneny motor ma na cepech napln maziva po celou dobu zivotnosti retezu a za jizdy mazes uz jen misto kde se styka retez s rozetou. Retezy bez krouzku tu napln nemaji a dostava se bordel na cepy, retez odchazi. Netesnene retezy se pouzivaji tak na zavody jak enduro, cross, tak i silnicni - tam ta zivotnost vyhovuje, stejne se na kazdej zavod dava novej.
Jestli O nebo X krouzek je celkem jedno. X krouzek by mel lepe tesnit, ale je citlivejsi na bordel (proste tenci material, snadneji se poskodi). O krouzek je jistota - je mene citlivy na znecisteni a poskozeni.
Kamarad si na motorku (pegaso 650) koupil DID Xkrouzek a krouzky vylitali po 5tis km a to mame na motorkach automaticky mazani retezu. O krouzek tohle nikdy nikomu neudelal, takze na enduro radeji O-krouzek. Fotky co ten retez udelal najdes ve fotkach z nasi dovolene - http://www.dostalovi.com/?page_id=44 (http://www.dostalovi.com/?page_id=44) - jsou tam na konci
-
Ahoj. A není to na reklamaci ten řetěz když mu to tak brzo vylezlo? Já si koupil nakonec ten retez z odkazu. Mimochodem je to také 520VX tak doufám že mě ty X kroužky nepůjdou hned do kopru. Sice KLE je enduro ale já s ním jezdím 90% silnice. Uvidíme.....
Kdyžtak napíšu
-
Ještě bych se zeptal. Mám teď tedy řetěz s X kroužky ale mazivo ve spreyi mám Castroll na O kroužky. Nevadí to něčemu?
-
to je uplne jedno podle me, to tam pisou aby utvrdili zakazníka ze neposkodi tesneni a kdyz neposkodi jednu gumu, tak snad ani druhou