Zobrazit příspěvky

Tato sekce Vám umožňuje zobrazit všechny příspěvky tohoto uživatele. Prosím uvědomte si, že můžete vidět příspěvky pouze z oblastí Vám přístupných.


Příspěvky - labakov

Stran: 1 2 [3] 4 5
31
Technika / Re: Náhradní díly
« kdy: Září 21, 2009, 07:15:14 dopoledne »
uz jsem to tu psal vicekrat - doporucuji www.partsdepot.cz. Asi to nebudou mit v katalogu, ale normalne jim napis co potrebujes, ja tam bral uz 2x pokazdy rychle reagovali a dodavka cca 10 dnu.

Dodavaji neoriginalni i originalni dily. Ty originalni byly tak o 20-30% levneji nez primo u zastoupeni Kawasaki

32
Cestování / Re: motodovolená - Rumunsko / Moldávie
« kdy: Září 07, 2009, 07:41:58 dopoledne »
Jo jenze ja do beskyd nemuzu, v patek dlouho v praci a nedelu musim byt jinde:-/

Vzdycky vybirate terminy kdy me do toho neco vleze;-)

33
Technika / Re: Řetězová sada
« kdy: Září 01, 2009, 07:22:02 dopoledne »
urcite tam musi byt tesnici krouzky. Ten retez s krouzky ma podstatne delsi zivotnost nez retez bez krouzku. Jde o to, ze takovy tesneny motor ma na cepech napln maziva po celou dobu zivotnosti retezu a za jizdy mazes uz jen misto kde se styka retez s rozetou. Retezy bez krouzku tu napln nemaji a dostava se bordel na cepy, retez odchazi. Netesnene retezy se pouzivaji tak na zavody jak enduro, cross, tak i silnicni - tam ta zivotnost vyhovuje, stejne se na kazdej zavod dava novej.

Jestli O nebo X krouzek je celkem jedno. X krouzek by mel lepe tesnit, ale je citlivejsi na bordel (proste tenci material, snadneji se poskodi). O krouzek je jistota - je mene citlivy na znecisteni a poskozeni.

Kamarad si na motorku (pegaso 650) koupil DID Xkrouzek a krouzky vylitali po 5tis km a to mame na motorkach automaticky mazani retezu. O krouzek tohle nikdy nikomu neudelal, takze na enduro radeji O-krouzek. Fotky co ten retez udelal najdes ve fotkach z nasi dovolene - http://www.dostalovi.com/?page_id=44 - jsou tam na konci

34
Cestování / Fotky z dovolene
« kdy: Srpen 26, 2009, 02:32:22 odpoledne »
evidentne nikdo zajem nemel, tak tady jsou fotky z cesty http://www.dostalovi.com/?page_id=44

35
Technika / Re: startovací rele
« kdy: Srpen 22, 2009, 09:30:28 odpoledne »
si prvni kdo se na to ptal, asi to jeste nikdo neresil:-)

A dekuji za odpoved, kdyby se me to stalo tak uz vim:-)

36
Technika / Re: Řetězová sada
« kdy: Červenec 24, 2009, 07:25:13 dopoledne »
to je tvoje volba:-) na www.motoretezy.cz ti zdarma půjčí nýtovačku (jen za zálohu) http://www.motoretezy.cz/eshop/moto/cz/?idecko=192967&kvol=2&id_clanek=43

Ja mam ale retez se spojkou a vetsina mych znamych na techle slabsich motorkach taky. Na nejaky supersport a silny bestie bych dal taky radeji nytovanou spojku, ale jinak sem neslysel ze by se spojkami retezu byl problem.

Jo retez mam CZ o-krouzek a jeste jsem nenapinal (zatim 4000km)

37
Příslušenství / doplňky / Re: Držáky bočních kufrů
« kdy: Červenec 21, 2009, 07:56:29 dopoledne »
Tak si najdi nejakeho sikovneho mechanika/zamecnika a prekecej a zaplat ho at ti udela nosice. Pokud to bude na plne komercni bazi, tak te nosice nevyjdou levneji nez ty kupovane. Pokud to bude kamarad, tak levneji. Zalezi jen na tvych schopnostech a znamych. Ja jsem si je take delal s kamaradem (resp. jsem mu pricmrndoval). Kdyz se na tu motorku nekdo podiva, kdo uz nekdy nosice delal, tak uvidi pripojne body.

A pokud to chces mit bez starosti a profesionalne, tak www.bighusky.cz napis tam a zeptej se jestli uz delal nosic na KLE a kolik by to pripadne stalo.

Ale to kdyz si pocital ze by te vysly nosice a kufry na 10000 si pocital dobre ... kdyz to budes mit levny - ja jsem si delal nosice i kufry sam s kamaradem a jsem v nakladech tak na 7000 - a to v tom neni zadna prace nikoho z nas.

38
Technika / Re: problem z řazení
« kdy: Červenec 18, 2009, 02:34:19 odpoledne »
Rozborka motoru a uvidis co se stalo. Takhle na dalku ti nikdo neporadi.

Obecne:
1) kdyz tedy toci starter, tak se toci i spojka? - starter toci primo s klikovou hrideli a spojka na druhe strane je hnana pres primarni retez. - tim vyloucis zavadu starteru/volnobezky starteru, klikovky (aspon ze je jeste v kuse:-)) a primarniho retezu. Tocici spojku uvidis pres nalevaci otvor oleje
2) predchozi v poradku, pak kontrola rozvodu - tj. motor musi mit odpor pri startovani, kdyz to jde lehce (neni komprese), tak je problem v pistech nebo rozvodech

Stejne tu motorku odstroj a zacni kontrolovat - tj. vypustit vodu a podivat se na rozvody (jestli je rozvodovy retez a vacky v poradku), pak vypustit olej a podivat se ke spojce a k magnetu. A kdyz se zavada doted neobjevi, tak pokracovat dal - vytahnout motor z motorky, rozpulit....



39
Technika / Re: Spojkové lanko kle 500 rv 2003
« kdy: Červenec 17, 2009, 08:40:06 dopoledne »
a zkousel ses ptat v tech motoshopech (kde maji i servis). Me takhle delali lanko na sytic naprosto bez problemu, kamaradovi spojkove na CB500. Proste jsem dojel do motoshopu (velky mezirici) a rekl chci lanko.

40
Technika / Re: Spojkové lanko kle 500 rv 2003
« kdy: Červenec 16, 2009, 01:19:49 odpoledne »
na 100% stejné nebude, každá motorka má úplně jinou stavbu, KLE je podstatně větší.

Nicméně, snad v každém motoshopu nabízí výrobu lanek na zakázku - když jim doneseš bowden (pokud je v pořádku) tak ti za rozumné peníze a někdy i na počkání, udělají nové lanko jaké potřebuješ. Bez bowdenu to trvá dýl a je drazší.

42
Cestování / motodovolená - Rumunsko / Moldávie
« kdy: Červen 22, 2009, 09:41:49 dopoledne »
Protoze nasi planovane motodovolene uz se jeden z nas nikdy nezucastni (Pecold - autonehoda), tak hledame dalsi ucastniky. Jedeme zatim 2 lidi - ja (Kawa KLE500) a mazhor (Pegaso). Cilem je, aby nas jelo kolem 4.

Termin je 25.7. az 2.8., cil cesty je potloukat se po severnim rumunsku smerem do moldavie a pak zase zpet - proste pohodickovou jizdou si poskakovat po rumunskejch kopeckach.

Plan cesty:
25.7. odjezd pres madarsko po dalnicich pokud mozno az k rumunsku (cca 600-700km) nebo jak se proste povede - prvni den bude zahul
26. 27. 28. 29. severni rumunsko smerem k Moldavii
30. se zacit vracet, navrat zpatky v sobotu 1. nebo v nedeli 2.

Prespani vetsinou na divoko kde se nam libi, jednou za cas penzion/kemp aby se clovek umyl.

Pokud chcete nekdo s nami, tak se ozvete do vzkazu, mailu, icq... me nebo mazhorovi. Meli by jste mit motorku ktera to zvladne - tj. jawa 639/640 v dobrem stavu to zvladne, ale ja jak se dostaneme na horsi cesty, budete se na ni trapit a rozhodne doporucuji jine gumy jak savy, ale nebude to zadny tezky teren. Optimalni stroj je jakekoliv cenduro.

Minule cesty:
http://www.jawamania.info/cestovani/detail.aspx?travelid=52
http://www.jawamania.info/cestovani/detail.aspx?travelid=37
http://www.jawamania.info/cestovani/detail.aspx?travelid=22
http://www.jawamania.info/cestovani/detail.aspx?travelid=1

Pokud by jste meli nekdo zajem, tak kontakt na me a bud forum tady nebo na jawamanii.info
lukas@dostalovi.com
icq: 348588937

43
Příslušenství / doplňky / Re: Kufr na KLE
« kdy: Červen 12, 2009, 09:23:30 dopoledne »
proc by neslo? vsechno jde - topcase si kup proste vetsi (doporucuji levny 42l od louise) - je overeny a vydrzi. http://www.louis.de/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=510&wgr=240&list_total=2&anzeige=0&artnr_gr=10025915

Bocni kufry jdou samozrejme bez problemu taky - jen si musis koupit / nechat udelat drzaky, ale tady u nas spis nechat udelat.

Ja mam delane bocni drzaky a bocni hlinikove kufry

44
Technika / Re: pohnuta riditka
« kdy: Červen 01, 2009, 08:23:56 dopoledne »
povolit 4 sroubky ktere je drzi na masce a pohnout s nimi jak potrebujes:-)

45
Obecná diskuze / Re: KAWA KLE 500
« kdy: Květen 17, 2009, 10:00:21 dopoledne »
40tis je zajety motor, dalsich 100tis musi vydrzet bez problemu se spravnou udrzbou (ne...t na vymeny oleju, kolem 60tis vymenit rozvodovy retez) a chovanim k motoru (nehonit studeny motor, nejezdit po zadnim...)

Jen je jeste otazka jestli to je opravdickych 40tis, nebo ceskych 40tis km - pokud ceskych, tak to znamena ze ten motor ma neco mezi 100tis - 500tis km najeto uz ted

Stran: 1 2 [3] 4 5